بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
درآمدزاترین رشته بیمه "پارسیان" مربوط به «ثالث-اجباری» بود؛

تراز مثبت ۵۷ درصدی بیمه پارسیان در آذر

تراز مثبت ۵۷ درصدی بیمه پارسیان در آذر
پارسیان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از محل فروش حق بیمه ۳۱،۵۲۵ میلیارد ریال درآمد داشت.
کد خبر : ۲۵۲۴۸۷

بیمه پارسیان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری درآمدی که از محل فروش حق بیمه برای شوندگان به ثبت رسانده بالغ‌بر ۴،۷۵۵ میلیارد ریال بود که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۳۵درصد افزایش فروش حق بیمه داشته و این شرکت در این ماه، تراز مثبت ۵۷ درصدی را ثبت کرد.

درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه از محل فروش حق بیمه به دست آورده برابر با ۲۶،۷۷۰ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه بیمه پارسیان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "بپاس" و "پارسیان" زیر ذره‌بین


مقدار درآمد حاصل‌شده از محل فروش حق بیمه

عملکرد ماهانه بیمه پارسیان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیمه پارسیان در آذرماه سال جاری درآمدی که از فروش حق بیمه به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته، ۴۷ درصد رشد را مشاهده کرد و همان‌طورکه گفته شد میزان درآمد حاصل‌شده طی ۹ ماه گذشته در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۳۲ درصدی را به خود دید.

بیشترین درآمدی که "پارسیان" در آذرماه سال ۱۴۰۰ شناسایی کرده از محل فروش حق بیمه «ثالث-اجباری» با ۱،۷۵۲ میلیارد ریال بود و رشته بیمه «درمان» نیز پس‌ازآن با ۸۹۱ میلیارد ریال قرار داشت.

خسارت‌های پرداختی بیمه پارسیان

بر اساس این گزارش صورت گرفته، بیمه پارسیان در پایان آذرماه سال جاری میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۳،۰۲۳ میلیارد ریال اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه، میزان خسارت پرداختی این شرکت بیمه‌ای برابر با ۱۷،۰۲۵ میلیارد ریال بود.

بیشتری میزان پرداختی بیمه پارسیان در نهمین‌ماه سپری‌شده از سال مالی مربوط به رشته بیمه «درمان» با ۱،۱۸۹ میلیارد ریال بوده که ۳۹درصد از کل پرداختی‌ها را به خود اختصاص داد.

پارسیان با سرمایه ثبت‌شده ۵,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از محل فروش حق بیمه ۳۱،۵۲۵ میلیارد ریال درآمد داشت که نسب به مدت مشابه سال گذشته ۳۲درصد افزایش را به خود دید.

لازم به ذکر است که شرکت طی عملکرد تجمیعی خود، تراز مثبت ۸۵ درصدی را به ثبت رساند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۵۵ درصدی سودآوری
نسبت قیمت به سودآوری به رقم ۲۲ واحد رسید؛

افزایش ۵۵ درصدی سودآوری "پارسیان"

سهامداران این شرکت بیمه‌ای بخوانند؛

رشد ۳۰ درصدی حق بیمه‌های صادره "پارسیان"

افزایش شیب صعود این شرکت بیمه در سال ۹۸؛

تراز «پارسیان» سنگین شد

ارسال نظر