بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد؛

جو حمایتی به خودروسازان، فروکش می‌کند

باید به طور دقیق بررسی شود که چه سیاست‌هایی منجر به سقوط بازار سرمایه شد. برای نجات بازار سرمایه از این وضعیت پایه‌ها باید مستحکم شوند تا بازار جایگاه واقعی خود را پیدا کند.
کد خبر : ۲۵۲۴۹۵

بازار سرمایه+بورس نیوز

بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با بورس نیوز، اظهار کرد: وقتی اتفاق بزرگ اقتصادی در کشور رخ می‌دهد و یک موقعیت خاص برای بازار سرمایه رونق ایجاد می‌شود، بعد از آن باید انتظار یک روند نزولی را داشت. زمانی که در بازار حباب‌های بزرگی بوجود آمد با ایجاد یک جو روانی منفی، رشد نامتعارفی رقم خورد.



وی ادامه داد: در این راستا ارتقای سریع و رشد منحنی ناگهانی تحت تأثیر یک فضای منفی ایجاد شد که باید عوامل تزلزل را در این حوزه برررسی کرد. در واقع باید به طور دقیق بررسی شود که چه سیاست‌هایی منجر به سقوط بازار سرمایه شد. برای نجات بازار سرمایه از این وضعیت پایه‌ها باید مستحکم شوند تا بازار جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص کمک به خودروسازان نیز بیان کرد: البته در مقطعی به خودروسازان کمک می‌شود که با اتفاقاتی دوباره فروکش می‌کند چرا که سیاست‌های پایداری وجود ندارد. احیای بازار سرمایه زمانبر خواهد بود و مردم باید برای بهبود وضعیت صبر کنند که در این راستا باید به موقعیت فعلی کشور و توانایی دولت توجه کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در گفت‌وگو با کارشناس بازار‌سرمایه مطرح شد؛

خطراتی که بورس از سر گذراند

روی میز «سهام عدالت» را خالی گذاشتند
در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

روی میز «سهام عدالت» را خالی گذاشتند

نبود نظارت را با سخت‌گیری و برخورد شلاقی پر نکنیم!
یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

نبود نظارت را با سخت‌گیری و برخورد شلاقی پر نکنیم!

ارسال نظر