بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
کد خبر : ۲۵۲۴۹۷

کرمان

به گزارش بورس نیوز چند روز پیش بود که فیلمی از مجمع شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان در فضای مجازی حاشیه‌ساز شد.

بر اساس آنچه در نگاه اول از این فیلم برداشت می شود، فردی که روی صندلی رئیس مجمع نشسته با زور و در حالی که فریاد کمک سر داده از صندلی پایین کشیده می شود!

حال آنکه برخی از حاضران در مجمع ادعا کرده اند فردی که روی صندلی نشسته، یکی از سهامداران بوده که همان ابتدای مجمع، روی صندلی رئیس مجمع نشسته و خودسرانه و بدون لحاظ ترتیبات قانونی و بدون هیچ رای گیری از سهامداران، سعی کرده با اشغال صندلی رئیس مجمع، مجمع "کرمان" را به آشوب بکشاند.

این در حالی است که شرکت توسعه و عمران کرمان از قبل و براساس قوانین مندرج در قانون تجارت اقدام به دعوت سهامداران به مجمع کرده که در نوبت اول این مجمع به نصاب نرسیده و کار به مجمع دوم کشیده شده است.

مجمع دوم هم که در بدو کار با بلوا روبرو بوده سرانجام با حضور سهامداران و هیات مدیره شرکت و نمایندگان بورس و حسابرس قانونی شرکت و رای‌گیری جهت انتخاب هیات رئیسه، وارد دستور گردیده و در نهایت صورتهای مالی و موارد مندرج در دستور جلسه، با شمارش دقیق آرا هیات مدیره شرکت برگزار گردیده است.

شفاف سازی شرکت توسعه و عمران کرمان در خصوص مجمع

نکته نگران کننده بعد از بلوا و آشوبی که در مجمع کرمان برپا شد، این است که چنین آشوب هایی در مجامع تبدیل به رویه ای مرسوم شده و انتشار بریده هایی از فیلم های مجمع با هدف همراه کردن اذهان عمومی، بدون آنکه اهداف سهامدارانی که با برهم زدن نظم مجمع، مقاصد خاصی را دنبال می کنند، می تواند آرامش این بازار را زیر سوال ببرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
باگ بزرگ پیش‌نویس طرح اصلاح قانون بازارسرمایه
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

باگ بزرگ پیش‌نویس طرح اصلاح قانون بازارسرمایه

در گفت‌وگو با کارشناس بازار‌سرمایه مطرح شد؛

خطراتی که بورس از سر گذراند

ارسال نظر