بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد
با تصویب هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسگری به عنوان مدیرعامل جدید این گروه انتخاب شد.
کد خبر : ۲۵۲۸۸۴

علی عسگری+بورس نیوز

 

به گزارش بورس نیوز، علی عسگری که پیش از این ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت، دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک از دانشگاه امیرکبیر، کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تهران و دکترای مهندسی صنایع با گرایش سیستم و بهره‌وری از دانشگاه علم و صنعت است.




در سوابق کاری علی عسگری علاوه بر حضور در سازمان صدا و سیما در قامت رئیس، معاون و مشاور، فعالیت در سطوح مدیریتی در وزارت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در زمینه تحقیق و راه‌اندازی خطوط تولید نیاز‌های دفاعی در حوزه‌های مختلف، معاون سیاحتی و زیارتی وزیر ارشاد (۱۳۷۱)، مشاور رئیس جمهور (۱۳۷۳)، رییس سازمان مراکز ایرانگردی و جهانگردی (۱۳۷۶)، مدیرعاملی بنیاد فرهنگی پژوهشی غرب‌شناسی و مشاور رئیس قوه قضائیه به چشم می‌خورد.

از اقدامات شاخص و شناخته شده علی عسگری در حوزه اقتصادی می‌توان به پایه‌گذاری فروشگاه‌های رفاه در کشور در اوایل دهه هفتاد و همچنین مدیر عاملی بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (۱۳۷۶) اشاره کرد.

همچنین شب گذشته جواد اوجی در نشستی با عبدالعلی علی‌عسگری، مدیرعامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن آرزوی موفقیت برای او، اظهار داشت: پروژه‌های بزرگی در صنعت نفت وجود دارد که افزایش همکاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و صندوق بازنشستگی صنعت نفت در اجرای این پروژه‌ها بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

گفتنی است، پیش از این جعفر ربیعی از اسفند ۱۳۹۶ مدیرعاملی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس را برعهده داشت و هیات مدیره این شرکت بعد از انتخاب مدیرعامل جدید، از خدمات ارزشمند ربیعی در مدت تصدی مسئولیت، تقدیر و تشکر کردند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
هدایت نقدینگی به سمت فعالیت‌های اقتصادی مولد زمینه‌ساز شکوفایی اقتصادی است
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور:

هدایت نقدینگی به سمت فعالیت‌های اقتصادی مولد زمینه‌ساز شکوفایی اقتصادی است

نماد
مجمع عمومی موسسین "تفارس" برگزار شد؛

نماد "تفارس" تا دو ماه دیگر بازگشایی می‌شود

ارسال نظر
نظرات بینندگان
کیا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
بهترین دلیل نصب علی عسگری برای فارس جز مفت و مجانی محصولات را به .. ..ووووو براحتی تقدیم کند