بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
عملکرد ماهانه بانک کارآفرین در آذرماه؛

کاهش درآمد‌های "وکار" به سومین ماه رسید

کاهش درآمد‌های
بانک کارآفرین در آذرماه ۳،۹۷۲ میلیارد ریال پرداختی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری داشته که نسبت به ماه گذشته ۲ درصد کاهش داشت.
کد خبر : ۲۵۲۸۹۵

بانک کارآفرین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک کارآفرین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی کسب شده را طی این دوره زمانی، برابر با مبلغ ۵،۰۴۲ میلیارد ریال اعلام کرد و از سوی دیگر، می‌توان به درآمد ۸۸،۹۱۸ میلیارد ریالی از تسهیلات وصولی نیز اشاره داشت.

بانک کارآفرین در آذرماه ۱۴۰۰، میزان پرداختی خود را جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۳،۹۷۲ میلیارد ریال اعلام کرد ضمن آنکه با نگاهی به آمارهای منتشر شده این بانک، سپرده‌های تسویه شده بانک کارآفرین نیز طی این ماه ۵۱۶،۰۷۰ میلیارد ریال گزارش شد.

عملکرد ماهانه وکار در اذر+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: وثیقه ۵۴۰ میلیون سهم "ونیرو" توسط "وآرین"


درآمد‌های "وکار" از تسهیلات اعطایی

روند ثبت درآمدهای وکار+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد ثبت‌شده تسهیلات اعطایی بانک کارآفرین در آذرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته با کاهش نزدیک به ۲درصدی همراه بود و اگر آمار آذرماه را در بازه زمانی یک‌ساله مقایسه کنیم، می‌توان ۵۵درصد رشد درآمدی را مشاهده کرد.

بانک کارآفرین طی ۹ماه گذشته بیشترین درآمد از تسهیلات اعطایی را در "شهریورماه" با ۵،۷۰۳ میلیارد ریال کسب کرد.

بر همین اساس می‌توان با نگاهی به عمده‌ترین درآمدهای این بانک اینگونه گزارش داد که در آذرماه، بخش «مرابحه» و «مشارکت مدنی» به مبالغ ثبت‌شده ۳،۵۵۴ میلیارد ریال و ۶۶۰ میلیارد ریال در صدر درآمدی قرار دارند؛ نباید از این نکته گذشت که محاسبه مجموع درآمدها حاکی از آن بوده که ۷۰ درصد از درآمد‌های شناسایی‌شده تسهیلات اعطایی این بانک را «مرابحه» تشکیل داده و «مشارکت مدنی» نیز ۱۳ درصد از درآمدهای ماهانه را به خود اختصاص داد.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وکار" در آذر

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک کارآفرین در آذرماه ۳،۹۷۲ میلیارد ریال پرداختی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری داشته که نسبت به ماه گذشته ۲ درصد کاهش داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش پرداختی را از خود بر جای گذاشت.

میزان پرداختی بانک کارآفرین جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری طی ۹ ماهه گذشته ۳۳،۸۷۸ میلیارد ریال بوده است.

بیشترین پرداختی "وکار" طی این دوره یک‌ماهه از آن بخش «سپرده‌های بلندمدت دو‌ساله» با ۳،۳۰۹ میلیارد ریال بود و سپرده‌های تسویه شده این بانک طی دوره برابر با ۵۱۶،۰۷۰ میلیارد ریال به ثبت رسید، در آذرماه نسبت سپرده‌های جذب‌شده به سپرده‌های تسویه شده ۱,۸۷ درصد بود.

در پایان لازم به ذکر است که میزان سرمایه ثبت‌شده "وکار" در این دوره زمانی مبلغی بالغ‌بر ۳۹,۵۰۰ میلیارد ریال اعلام‌شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
چک ۵۲میلیاردی برای صندوق های مختلط
تنها چند قدم تا سقف شکستن ۳ همت باقی مانده است؛

چک ۵۲میلیاردی برای صندوق های مختلط

نتیجه عملکرد ۶ ماهه این بانک سبزپوش را ببینید؛

رشد درآمد‌های مشاع "وکار" از افزایش تسهیلات

ارسال نظر