بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
پرداخت مستقیم، تازه‌ترین امکان تپسی برای کاربران
شرکت تاکسی اینترنتی تپسی، امکان پرداخت مستقیم را به اپلیکیشن مسافر خود اضافه کرد. با فعال‌سازی این امکان، مسافران می‌توانند تنها با لمس یک دکمه و بدون نیاز به ورود به درگاه پرداخت و دریافت رمز دوم پویا، هزینه سفرشان را پرداخت کنند.
کد خبر : ۲۵۲۹۱۵

تپسی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، روابط عمومی تپسی در توضیح اضافه شدن این ویژگی اعلام کرد: «یکی از مهم‌ترین اهداف تیم محصول و فنی تپسی، ساده کردن استفاده از محصول برای کاربران است؛ امکان «پرداخت مستقیم» نیز متناسب با همین رویکرد و با هدف افزایش سرعت و سهولت پرداخت‌های اعتباری، به اپلیکیشن تپسی اضافه شده است.



«برای استفاده از این امکان، کاربران تپسی می‌توانند از منوی اصلی اپلیکیشن، وارد بخش افزایش اعتبار شده و با درج اطلاعات حسابشان از این ویژگی جدید استفاده کنند. در تنظیمات مرتبط با این امکان، کاربر مشخص می‌کند که چند بار در روز، تا چه سقفی و در چه بازه زمانی‌ای، امکان برداشت از حسابش وجود دارد. همچنین کاربر می‌تواند هر زمان که مایل باشد این امکان را غیرفعال یا ویرایش کرده و روال پرداخت اعتباری را به شکل گذشته بازگرداند.

در حال حاضر امکان «پرداخت مستقیم» برای بخشی از کاربران تپسی فعال شده و به زودی در دسترس تمامی کاربران این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که در اپلیکیشن تپسی، کاربران می‌توانند هزینه خدمات را به صورت نقدی یا اعتباری پرداخت کنند. امکان «پرداخت مستقیم»، پرداخت اعتباری هزینه سفر را برای کاربران ساده‌تر خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر