بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
بیمه تعاون بیشترین درآمدزایی را از رشته بیمه «ثالث-اجباری» داشت؛

ثبت تراز مثبت ۸۲ درصدی "وتعاون" در آذرماه

ثبت تراز مثبت ۸۲ درصدی
عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده بیمه تعاون از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۲،۵۵۱ میلیارد ریال بود که ۳۳ درصد از کل درآمد به‌دست‌آمده را از آن خود کرد.
کد خبر : ۲۵۳۰۹۵

بیمه تعاون+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه تعاون "وتعاون" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آذرماه سال جاری از فروش حق بیمه برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خود مبلغی بالغ‌بر ۸۷۷ میلیارد ریال درآمد را به ثبت رساند و طی ۹ ماه گذشته نیز این شرکت بیمه‌ای درآمد‌های تجمیعی خود را که از فروش حق بیمه به دست آورده بالغ‌بر ۷،۶۷۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

خسارت پرداختی وتعاون در آذرماه با افزایش پرداختی نسبت به ماه گذشته همراه بود که ۱۹ درصد افزایش پرداختی به خسارت دیدگان داشت، همچنین بیمه تعاون در آذرماه تراز مثبت ۸۲ درصدی را توانسته از خود بر جای بگذارد.

عملکرد ماهانه بیمه تعاون+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: سرمایه "وتعاون" ۵۰۰ میلیارد تومان می‌شود


درآمد‌های "وتعاون" تا آذرماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای وتعاون+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت "وتعاون" در آذرماه سال جاری با رشد درآمد ماهانه از فروش حق بیمه صادرشده مواجه بود که نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد تغییر را به ثبت رساند و بیشترین درآمدی که این شرکت بیمه‌ای از خود برجای گذاشته مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۲۹۳ میلیارد ریال بود که در بر گیرنده ۳۳ درصد از درآمد‌های به ثبت رسیده در آذرماه بود، پس از رشته بیمه ثالث-اجباری درآمدزاترین رشته بیمه "وتعاون" متعلق به «درمان» با ۱۴۲ میلیارد ریال بود.

عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده بیمه تعاون از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۲،۵۵۱ میلیارد ریال بود که ۳۳ درصد از کل درآمد به‌دست‌آمده را از آن خود کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عملکرد
نسبت به سال گذشته آمارها مقایسه شد؛

عملکرد "وتعاون" در کسب سود عملیاتی

سرمایه
در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه "وتعاون"؛

سرمایه "وتعاون" ۵۰۰ میلیارد تومان می‌شود

این شرکت بیمه ای؛

«وتعاون» شفاف سازی کرد

ارسال نظر