بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
درآمد ماهانه
درآمد‌هایی که این پتروشیمی در آذرماه شناسایی کرد از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و ارائه خدمات بود و عمده‌ترین میزان درآمد به ثبت رسیده "شفارا" از فروش محصولات در بازار داخلی بود.
کد خبر : ۲۵۳۱۷۱

پتروشیمی فارابی+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی فارابی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را که از فروش محصولات به دست آورده مبلغی بالغ‌بر ۶۵۷ میلیارد ریال اعلام کرد و طی ۹ ماه گذشته نیز درآمد‌های تجمیعی این پتروشیمی برابر با ۵،۷۴۶ میلیارد ریال به ثبت رسید.

درآمد‌هایی که این پتروشیمی در آذرماه شناسایی کرد از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و ارائه خدمات بود و عمده‌ترین میزان درآمد به ثبت رسیده "شفارا" از فروش محصولات در بازار داخلی بود که دربرگیرنده ۷۱ درصد از درآمد‌های به ثبت رسیده "شفارا" در آذرماه است.


بیشتر بخوانید: مواد اولیه "شفارا" تامین شد


درآمد‌های شناسایی‌شده شفارا در آذرماه

روند ثبت درآمدهای شفارا+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، درآمدی که پتروشیمی فارابی در آذرماه به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۴۵ درصد کاهش پیدا کرد، درآمد‌های تجمیعی "شفارا" طی ۹ ماه گذشته افزایش ۱۸۲ درصد رشد را به همراه داشت، همچنین بیشترین درآمدی که پتروشیمی فارابی طی این دوره ماهانه ارائه کرد متعلق به محصول «انیدرید فتالیک PAF» با مبلغ ۲۵۴ میلیارد ریال بود و نرخ فروش آن نیز ۲۵ میلیون و ۱۱۶ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

فروش ماهانه پتروشیمی فارابی+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، پتروشیمی فارابی در آذرماه سال جاری ۲,۰۰۹ تن از محصولات خود را به مشتریان فروخت که بیشترین فروش در بازار داخلی با ۱،۴۱۱ تن شکل گرفت، فروش ماهانه پتروشیمی فارابی در آذرماه با کاهش ۵۶ درصدی فروش همراه بود و همچنین فروش تجمیعی محصولات این پتروشیمی ۲۱,۴۱۶ تن اعلا‌م شد.

فروش تجمیعی شفارا طی ۹ ماه گذشته افزایش ۳۹ درصدی را طی یک سال گذشته به ثبت رساند، پرفروش‌ترین محصول فروخته‌شده مربوط به «انیدرید فتالیک PAF» با ۱،۰۱۳ تن بود، گران‌ترین محصول پتروشیمی فارابی مربوط به «دی اکتیل فتالات DOP» با ۵۳ میلیون و ۷۸۷ هزارتومان بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند درآمدی
فروش سالانه این پتروشیمی ۲۲ درصد صعودی شد؛

روند درآمدی "شفارا" دلچسب سهامداران نیست

در یادداشتی از سوی یک تحلیلگر ارزیابی شد:

بازار جنجالی محصول دی اتیل هگزانول

ارسال نظر