بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مجددا فولاد مبارکه به بورس کالا رسید؛

ورق گرم و تختال برای فولاد مبارکه، رکورد زدند

ورق گرم و تختال برای فولاد مبارکه، رکورد زدند
با نگاهی به جزئیات فروش فولاد مبارکه می‌توان دریافت که این فولادساز از فروش ورق گرم HR، درآمدی ۷ هزار و ۹۴ میلیارد و ۶۷۶ میلیون تومانی را از تمام عرضه‌های این بخش بدست آورد.
کد خبر : ۲۵۴۱۴۵

ورق گرم و تختال برای فولاد مبارکه، رکورد زدند

به گزارش گروه کالایی بورس‌نیوز، فولادمبارکه اصفهان پس از آنکه هفته نخست بهمن‌ماه را با غیبت در بورس کالا گذرانده بود، در هفته منتهی به ۱۵ بهمن‌ماه به رینگ معاملات بازگشت و توانست با درآمد خوبی که کسب کرد، سقف رکورد‌های درآمدی خود را جابه‌جا کند.

فولاد مبارکه اصفهان در این هفته سبدی مشمول «ورق گرم HR»، «ورق گالوانیزه G»، «ورق قلع اندود»، «ورق سرد B»، «ورق رنگی» و «تختال SM» را به ثبت رساند.

ورق گرم و تختال برای فولاد مبارکه، رکورد زدند

«ورق گرم HR»

با نگاهی به جزئیات فروش این شرکت فولادی می‌توان دریافت که فولادساز اصفهانی ورق گرم HR، پر فروش‌ترین و درآمدزاترین کالای خود را به رینگ معاملات بورس کالا آورد و درآمدی ۷ هزار و ۹۴ میلیارد و ۶۷۶ میلیون تومانی را از تمام عرضه‌های این بخش یعنی ۳۷۴ هزار و ۳۳۰ تن ورق گرم HR را به صورت سلف بفروشد.

«ورق گالوانیزه G»

دیگر محصول حاضر در سبدکالایی این فولادساز، ورق گالوانیزه G بود که عرضه ۵ هزار تنی به رینگ معاملات آمد و درآمدزایی فولاد مبارکه اصفهان در این بخش نیز به ۱۲۲ میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان رسید. لازم به ذکر است که تمام عرضه‌ها این بخش نیز با استقبال مشریان همراه بود و تماما به فروش رسید.

«ورق قلع اندود»

همچنین باید اشاره داشت که ۶ هزار تن ورق قلع اندود نیز در این سبدکالایی قرار داشت اما؛ خریداران ۱۰ هزار و ۸۵۰ تن سفارش را درج کردند تا سطح تقاضا را به شرکت نشان دهند، این شرکت فولادی با فروش تمام عرضه‌ها درآمد خود را به ۲۱۳ میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان رساند.

«ورق سرد B»

نکته جالب در سبد کالایی این فولادساز آنجاست ورق سرد B این کارخانه نیز با استقبال پر شور خریداران همراه بود و تمام عرضه‌ها خریداری شد و با فروش بیش از ۲۷ هزارتنی این کالا، ارزش معامله شرکت به ۵۸۶ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان شد.

«ورق رنگی»

از سوی دیگر ورق گالوانیزه با عرضه ۶ هزار تنی به رینگ معاملات آمد و حجم سفارش ۷ هزار و ۹۰۰ تنی را به خود دید و درآمدزایی فولاد مبارکه اصفهان در این بخش نیز به ۱۷۶ میلیارد و ۸ میلیون تومان رسید.

«ورق تختال»

در پایان محصولات این فولاد ساز می‌توان به ۸۵ هزارتن عرضه ورق تختال نیز اشاره کرد که یک هزار و ۱۲۷ میلیارد و ۱۳۴ میلیون تومان حاصل فروش تمام عرضه‌های این بخش فولاد مبارکه بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
تا برگزاری مجمع هر روز رکورد میزینه در برگزار مجمع که میرسه کفیر به ته قابلمه
می خوره کاسه گدای را در دست می‌گیرند چند غاز سود با هزار اما اگر به سهامدار
خرد انگار از ارث پدرشان است بعد چهار از برگذاری مجمع خواهند داداین ده سالی
که سهامدار شرکت بودم را تجربه کرده ام ،هرسال دریغ از پارسال به اسم طرح
توسعه امثالهم به کام دلال واسطه رانت خواران ریخ پاش برای اعوان انصار خود
آقابالا سرها ،،،،،