بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به وزارت ورزشی که "سرخابی‌ها" را در مسیر پالایش، دارایکم و شستا قرار می‌دهد تا ناظری که معتقد است، ژیان چپ نمی‌کند.
کد خبر : ۲۵۴۶۲۵

به گزارش بورس‌نیوز؛

سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که هنوز جای زخم و خراش سهم‌های کاملا دولتی بر پیکره سهامداران خونریزی دارد که وزارت ورزش، دو شرکت ورشکسته‌ای را می‌خواهد وارد بازارسرمایه کند که فقط یک برند دارد و دیگر هیچ ...

البته هیچ هیچ هم که نه، کلی بدهی ...

سازمان خصوصی چگونه می‌خواهد انواع فسادهای مالی که در این دو تیم سرخابی رخ داده را ماله‌بکشه و این تیم‌ها را تطهیر شده وارد گود بازارسرمایه کند البته اینکه بسیاری از شرکت‌ها شفاف نیستند بکنار اما؛ این دو تیم را در قالب بازارسرمایه به خریدار بفروشید.

تجربه پاس که برند آن فروخته شد، مشخص نیست؟! بورس مگر بازاری برای برند فروشی است؟ اینجاست که باید گفت وزارت ورزش هم برای دور زدن برخی صداها مانند فروش سرخابی‌ها، بورس را صدا زده است.

صورت مسئله پاک کردن هنری اصیل در بین مدیران ایران است که در آن شکی نیست ولی آقایان مدیر، "دارایکم" وزارت اقتصاد؛ "پالایش یکم" وزارت نفت؛ "شستا" وزارت رفاه را مگر فراموش کرده‌اید که در داخل این هلدینگ‌ها چه خبر است!

مسبب برندکشی، پای بودجه!

گفتیم "پاس همدان" و جرقه‌ای از یک شنیده در ذهنمان روشن شد.

شنیده‌ایم که برخی خبرهای منفی از کمیسیون تخصصی بودجه‌بندی بهارستان بیرون زده که یکی از آقایانی که قبلا وزارتخانه داشته و در انتقال پاس به شهر خود خیلی تاثیرگذار بود، این‌روزها زیرزیرکی بودجه وزارتخانه‌ها را دستخوش تغییر کرده که صدای نماینده دولت هم درآمده استو

اینکه ناظر خواب است، دیگر شکی نیست

تابلوی بازارسرمایه را که ریز می‌شویم، به‌جای صدای بشکن، صدای شکستن می‌آید! بسیاری از گل‌های سرسبد بورس این‌روزها سنگینی عجیبی را بر دوش سهامداران انداخته‌اند و ناظر، کاملا بی‌هوش است.

اینکه سهم‌ها در سفارش‌های خود، از اعداد خاص متوالی استفاده می‌کنند مانند آن است که یک کامیون از روبه‌رو به ژیانی نور بالا می‌زند اما؛ ژیان در خواب آن است که چپ نمی‌کند! 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
سلام زحمت میکشید خبر یا تفسیری می‌نویسید لطفا کمی شادتر و واضح تر بنویسید تا من بیسواد متوجه منظورتون نوشته هاتون بشم . سپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
با سلام
عرضه اولیه تاسف بار استقلال و پرسپولیس یک بی فرهنگی بزرگ اقتصادی و بی احترامی بزرگ به ارزش و اعتبار سازمان بورس و فعالان مجرب بازار سرمایه است تا فرصت هست بدون تعارف جلوی این غده یا تومور قانون شکنی و ارزش ستیز باید گرفته بشه