بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
فروش ۸۰۰ تن از غلتک‌های تولید چدن سازان؛

"چدن" در حال درآمدزایی با غلتک‌های خود

مقدار فروش محصولات تولیدی چدن سازان در دی‌ماه سال جاری ۸۵۵ تن اعلام شد که از ۲ بخش فروش داخلی و صادراتی تشکیل‌شده بود و فروش ماهانه این شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد.
کد خبر : ۲۵۴۷۶۵

تولیدی چدن سازان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تولیدی چدن سازان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی به ثبت رسیده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۵۱۷ میلیون ریال ارائه کرد و طی ۱۰ ماه گذشته نیز مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل از فروش محصولات برابر با ۴،۶۵۶ میلیارد ریال بود.

مجموع درآمد ماهانه‌ای که تولیدی چدن‌سازان در دی‌ماه سال جاری به ثبت رساند که حاصل از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، بیشترین میزان درآمدی که طی این دوره ماهانه شناسایی شد مربوط به بازار داخلی با ۴۹۸ میلیارد ریال بود و مابقی آن نیز در بازار صادراتی با ۱۹ میلیارد ریال بود.

عملکرد ماهانه چدن سازان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: بهره برداری از کوره ذوب سازی ۸ مگاواتی " چدن "


میزان درآمد‌ ماهانه "چدن" در دی‌ماه

بر پایه این گزارش، تولیدی چدن سازان در دی‌ماه درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به آذرماه با ۷ درصد افزایش همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۳۸ درصد رشد را تجربه کرد، درآمد تجمیعی که این شرکت طی ۱۰ ماه گذشته به دست آورد با رشد ۱۰۰ درصدی روبه‌رو بود.

روند کسب درآمد چدن+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که "چدن" در دهمین ماه از سال جاری به ثبت رساند مربوط به محصول «غلتک» با ۴۷۹ میلیارد ریال بود و در بازار خارجی نیز تنها محصولی که به فروش رفت «غلتک» بوده که ۱۹ میلیارد ریال درآمدزایی برای "چدن" داشت.

مقدار فروش محصولات "چدن"

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصولات تولیدی چدن سازان در دی‌ماه سال جاری ۸۵۵ تن اعلام شد که از ۲ بخش فروش داخلی و صادراتی تشکیل‌شده بود و فروش ماهانه این شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد، مجموع فروش این شرکت طی ۱۰ ماه گذشته برابر با ۸,۶۷۵ تن بود.

فروش ماهانه چدن سازان+بورس نیوز

بیشترین مقدار فروش محصول در دی‌ماه متعلق به «غلتک» بود که ۸۰۰ تن از این محصول در بازار داخلی به فروش رسید، نرخ فروش آن در ازای هر تن برابر با ۵۹ میلیون و ۸۹۳ هزارتومان بود و ۱۹ درصد افزایش نرخ را نسبت به ماه گذشته به همراه داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بهره برداری از کوره ذوب سازی ۸ مگاواتی
شرکت تولیدی چدن سازان اعلام کرد؛

بهره برداری از کوره ذوب سازی ۸ مگاواتی " چدن "

با اعلام شرکت تولیدی چدن سازان؛

"چدن" دست به جیب می شود

با اعلام شرکت چدن سازان؛

سرمایه "چدن" به ثبت رسید

رشد تنها ۳۴۹ میلیاردریالی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ثبت شد؛

"چدن" و کاهش محسوس نرخ‌های فروش غلتک

ارسال نظر