بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
بیمه معلم ۸،۱۱۸ میلیارد ریال درآمد ماهانه داشت؛

ثبت تراز مثبت ۲۵۱ درصدی از سوی "ومعلم"

ثبت تراز مثبت ۲۵۱ درصدی از سوی
از مبلغ شناسایی‌شده حق بیمه کشتی مربوط به دوره یک ماهه منتهی به دی‌ماه ، ۹۷ درصد آن مربوط به سایر شرکت‌های بیمه‌ای است که به صورت قرارداد اتکایی واگذار می‌گردد و ۳ درصد آن سهم بیمه معلم است.
کد خبر : ۲۵۴۷۷۲

بیمه معلم+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه معلم "ومعلم" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به دی‌ماه سال جاری از محل فروش حق بیمه خود مبلغی بالغ‌بر ۸،۱۱۸ میلیارد ریال درآمد به دست آورد و طی ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز این شرکت بیمه‌ای درآمد تجمیعی که از فروش حق بیمه شناسایی کرد مبلغی بالغ‌بر ۳۷،۴۷۷ میلیارد ریال بود.

میزان خسارتی که "ومعلم" در دی‌ماه پرداخت کرد با کاهش پرداختی نسبت به ماه گذشته مواجه بود که ۳ درصد کاهش پرداختی به خسارت‌دیدگان داشت، همچنین بیمه معلم در دی‌ماه سال جاری توانست تراز مثبت ۲۵۱ درصدی را به ثبت برساند.

برپایه این گزارش، میزان خسارتی که بیمه معلم در نهمین ماه از سال جاری به مشتریان خود پرداخت کرد برابر با ۲،۳۱۶ میلیارد ریال به ثبت رسید و از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه نیز مجموع خسارت‌های پرداختی ۲۹،۰۶۲ میلیارد ریال بود، خسارت پرداختی ماهانه در دی‌ماه ۲۲ درصد کمتر از متوسط خسارت پرداختی طی ۹ ماهه گذشته بود.

عملکرد ماهانه ومعلم+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: رشد ۸۳۱ درصدی سود خالص "ومعلم"


درآمد‌های حق بیمه "ومعلم" تا دی‌ماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش شرکت "ومعلم" در دی‌ماه سال جاری درآمدی که از فروش حق بیمه به ثبت رساند با رشد همراه بود، این افزایش ماهانه نسبت به ماه گذشته ۲۵۴ درصد اعلام شد و بیشترین درآمدی که این شرکت بیمه‌ای از خود بر جای گذاشت مربوط به رشته بیمه «کشتی» با ۵،۵۹۹ میلیارد ریال بود.

روند درآمد بیمه معلم+بورس نیوز

لازم به ذکر است که این مبلغ شناسایی‌شده ۹۷ درصد آن مربوط به سایر شرکت‌های بیمه‌ای است که به صورت قرارداد اتکایی واگذار می‌گردد و ۳ درصد آن سهم بیمه معلم است.

عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده بیمه معلم از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۹،۲۸۹ میلیارد ریال بود که ۲۵ درصد از کل درآمد‌ها را از آن خود کرد، درآمد‌های تجمیعی این شرکت بیمه‌ای که طی ۱۰ ماه گذشته به ثبت رسید نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد افزایش پیدا کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت تراز منفی ۱۲ درصدی
خسارت‌های پرداختی بیمه معلم کاهش یافت؛

ثبت تراز منفی ۱۲ درصدی "ومعلم" در آذر

۲۶ درصد افزایش سالانه فروش حق بیمه
"ومعلم" طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۱۶ درصد را ثبت کرد؛

۲۶ درصد افزایش سالانه فروش حق بیمه "ومعلم"

نوسان درآمدی «ومعلم» بیمه نبود
درآمد ماهانه "ومعلم" افزایش ۹۸درصد داشت؛

نوسان درآمدی «ومعلم» بیمه نبود

ارسال نظر