بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
گام سخت شاخص برای نیمه دوم اسفند
سطوح قیمتی این روزهای بازارسرمایه برای افرادی که نقد هستند، بهترین فرصت ورود پله‌ای بوده تا با فضایی که برای خرید محیا شده است، به سود چندماه دست پیدا کنند.
کد خبر : ۲۵۴۸۱۳

پیش گشایش؛

به گزارش بورس نیوز، شاید سهامداران خسته باشند که بگوییم برای برنده بودن، باید مدتی صبر پیشه کنند و خرید پله‌ای را در دستور کار خود قرار دهند و احتمالا به همه سهامداران خرد، بر خواهد خورد! اما؛ این روز‌ها و در این سطوح قیمتی، دست‌کم با دید ۴ تا ۶ ماه قطعا خریداران فعلی از برندگان خواهند بود.

این مهم را حالا اندیکاتور "ابر ایچیموکو" نیز با عبور آرام و سرسختانه حاوی خبرهایی است؛ پس در این ۱۵ الی ۲۰ روز کاری باقیمانده تا پایان اسفند را بهتر است صبورانه طی کنیم و اگر منابع آزاد داریم، مترصد خرید در سهام ارزشمند و البته در قیمت‌های خوب معطوف کنیم تا طعم شیرین صبر در فرایند سرمایه گذاری را با تمام وجود تجربه کنیم.

بروزرسانی شاخص‌کل و هموزن نشان می‌دهد با وجود کم لطفی‌های دولت، مجلس و سایر سیاستگذاران بعید است در روز‌های باقیمانده تا پایان سال (حدودا ۱۶ روز کاری بدون احتساب ۳ روز آخر) مجددا سطوح پایین‌تر از خط میانی کانال نزول را در در هر دو مورد شاهد باشیم.

به‌نظر میرسد باید به‌مرور و بآرامی و البته به سختی مهیای شکست خط روند نزولی و کانال نزول در شاخص کل و هموزن در نیمه دوم اسفند و بطور خاص در روز‌های پایانی اسفند ماه باشیم.

قیمت طلا کاهشی شد

به دنبال مذاکرات آمریکا و روسیه بر سر اوکراین قیمت طلا با کاهش مواجه شده است. اونس جهانی طلا در معاملات روز گذشته با جهش ۲۸ دلاری در سطح ۱۸۹۷ دلار در هر اونس معامله شد.

کاهش قیمت نفت در پی بازگشت نفت ایران به بازار

در حالی که چشم انداز احیای توافق هسته ای و بازگشت نفت ایران به بازار باعث شد تا نگرانی ها از حمله احتمالی روسیه به اوکراین کمرنگ شود قیمت نفت در روز گذشته کاهشی شد. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال دیروز به ۹۲ دلار و ۲۶ سنت رسید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
دولت دست در دست دلال‌ها واسطه ها خصولتی ها چه صعود شارپی بازار چه در سقوط آن هماهنگ با هدف نوسانگیری کسب سود عمل می‌کنند اندک اندوخته سهامداران خرد زیان دیده را هم به یغما می برند ،، ،،،،،،،