بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
بارز ۴۶،۰۰۲ تن از محصول «تایر رادیال» را طی ۱۰ ماه فروخت؛

مقدار تولید محصولات "پکرمان" در یک خط ثابت

مقدار تولید محصولات
کرمان از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه موفق به فروش ۴۶،۰۰۲ تن از محصول «تایر رادیال» شد که عنوان پرفروش‌ترین محصول گروه صنعتی بارز تا دی‌ماه را به خود اختصاص دهد.
کد خبر : ۲۵۴۸۶۷

گروه صنعتی بارز+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی بارز در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع فروش محصولات «تایر بایاس، تایر رادیال، تیوب و نوار» خود طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۶،۷۶۶ تن به ثبت رساند و مقدار فروش این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه سال جاری را ۷۵,۱۹۰ تن اعلام کرد، همچنین فروش محصولات این شرکت تایر فروش در بازار داخلی شناسایی شد.

مقدار فروش ماهانه پکرمان+بورس نیوز

مقدار فروش محصولات پکرمان در دی‌ماه سال جاری نسبت به سال گذشته ۸ درصد کاهش پیدا کرد و همچنین مقدار فروش تجمیعی محصولات این شرکت طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی رشد ۶ درصدی نسبت به دوره گذشته را تجربه کرده است.


بیشتر بخوانید: «تایر بایاس» گران‌ترین محصول گروه صنعتی بارز


پکرمان از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه موفق به فروش ۴۶،۰۰۲ تن از محصول «تایر رادیال» شد که عنوان پرفروش‌ترین محصول گروه صنعتی بارز تا دی‌ماه را به خود اختصاص دهد و محصول بعدی نیز مربوط به «تایر بایاس» با ۲۵،۲۵۷ تن بود که در دی‌ماه بیشترین نرخ فروش را با ۶۱ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم به همراه داشت.

روند مقدار تولید پکرمان+بورس نیوز

مقدار تولید محصول گروه صنعتی بارز در دوره ماهانه منتهی به دی‌ماه بالغ‌بر ۸,۱۰۴ تن بود که بیشترین مقدار تولید طی این دوره مربوط به «تایر رادیال» بود، مقدار تولید پکرمان تغییری را نسبت به ماه گذشته به همراه نداشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بارز همیشه بارز می­ ماند
به بهانه ۳۶ سالگی بارز؛

بارز همیشه بارز می­ ماند

از سوی مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا اعلام شد؛

۵ هزار تن تایر خودرو راهی بازار فرعی بورس کالا

فروش «تایر بایاس» با فروشی جذاب همراه شد؛

"پکرمان" در مهرماه بازار داخل را تامین کرد

ارسال نظر