بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
عمده‌ترین سرمایه‌گذاری "خودکفا" در شرکت «خرمدره»؛

ارزش بازار "خودکفا" ۸ درصد کاهش پیدا کرد

ارزش بازار
"خودکفا" با سرمایه ثبت‌شده ۷,۵۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی کسب نکرد.
کد خبر : ۲۵۴۸۸۵

اقتاصدی و خودوکفایی آزادگان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت‌های بورسی را برابر با ۲۱،۲۹۳ میلیارد ریال گزارش کرد و لازم به ذکر است که تمام سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در شرکت‌ها بورسی بوده است.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "خودکفا" در بهمن‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۱۶ درصد کاهش پیدا کرد و همچنین مجموع این سرمایه‌گذاری‌ها در شرکت‌های بورسی در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافت.

ارزش بازار خودکفا+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش سرمایه "خودکفا" منتظر اخذ گزارش کارشناس


عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "خودکفا" در بهمن‌ماه مربوط به بخش «محصولات غذایی و آشامیدنی به‌جز قند و شکر» با ۲۱،۲۱۳ میلیارد ریال در بخش شرکت‌های بورسی بود و مابقی آن نیز در بخش «خرده‌فروشی، به‌استثنای وسایل نقلیه موتوری» انجام شد.

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "خودکفا" در بهمن‌ماه مربوط به بخش «محصولات غذایی و آشامیدنی به‌جز قند و شکر» با ۱۲۲،۶۲۱ میلیارد ریال بود، ارزش بازار سرمایه‌گذاری "خودکفا" در شرکت‌های بورسی در مقایسه با آذرماه ۸ درصد کاهش پیدا کرد.

بیشترین بهای تمام‌شده شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی متعلق به «صنعتی مینو-خرمدره» با ۲۰،۸۵۳ میلیارد ریال بود که ارزش بازار آن در بهمن‌ماه به ۱۲۲،۵۱۸ میلیارد ریال رسید که ۸ درصد کاهش را در مقایسه با ماه گذشته به ثبت رساند.

شرکت «صنعتی پارس‌مینو» نیز با مبلغی بالغ‌بر ۶۲ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را پس از شرکت «صنعتی مینو-خرمدره» طی این دوره به خود اختصاص داد، ارزش بازار این شرکت در مقایسه با ماه گذشته ۹ درصد اُفت را به دنبال داشت.

"خودکفا" با سرمایه ثبت‌شده ۷,۵۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی کسب نکرد، شرکت در انتهای بهمن‌ماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۲۱،۲۹۳ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشت که با رشد ۴۷۶ درصدی به مبلغ ۱۲۲،۶۴۱ میلیارد ریال رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر