بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
گشایش نماد جدید گواهی سپرده سکه خزانه بانک رفاه
مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالا با صدور اطلاعیه‌ای از انقضای اعتبار نماد معاملاتی گواهی سپرده سکه طلای خزانه بانک رفاه کارگران و گشایش نماد معاملاتی جدید خزانه این بانک خبر داد.
کد خبر : ۲۵۴۹۰۵

گواهی سپرده سکه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، براساس این اطلاعیه، سررسید نماد معاملاتی گواهی سپرده سکه طلای خزانه بانک رفاه کارگران با نماد "سکه۰۰۱۲پ۰۱" روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه سال جاری بوده و پس از آن گواهی مزبور قابلیت معامله در بورس را ندارد.



همچنین در این اطلاعیه آمده است: معاملات گواهی سپرده کالایی سکه طلای خزانه بانک رفاه کارگران در نماد جدید "سکه۰۳۱۲پ۰۱" از روز شنبه ۱۴ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

در اطلاعیه مذکور اشاره شده که خزانه بانک رفاه کارگران تا پایان اسفند ماه سال جاری، پذیرش جدید سکه در نماد قبلی نخواهد داشت و سکه‌های تحویلی صرفا در نماد جدید سپرده می‌شوند.

همچنین سپرده گذارانی که در نماد "سکه۰۰۱۲پ۰۱" مالک گواهی سپرده سکه طلا بوده و مایل به انتقال دارایی به نماد جدید "سکه۰۳۱۲پ۰۱" هستند، باید جهت طی مراحل انتقال با شرکت کارگزار ناظر خود تماس گرفته و در خصوص نحوه انتقال، اطلاعات کسب کنند. فرآیند نحوه انتقال دارایی به کلیه شرکت‌های کارگزاری دارای مجوز معاملات گواهی سپرده کالایی ابلاغ شده است.

علاوه بر این، مشتریانی که مایل به انتقال دارایی به نماد جدید نیستند می‌توانند جهت فرآیند تحویل به انبار مراجعه و دارایی خود را تحویل بگیرند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر