بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
افزایش ۴۰ درصدی فروش ماهانه پلیمر آریا ساسول؛

"آریا" سقف درآمد‌های ماهانه را جابه‌جا کرد

محصول «پلی اتیلن سبک» در بازار صادراتی عنوان پر فروش‌ترین محصول را در این دوره ماهانه با ۲۸،۱۳۸ تن به خود اختصاص داد و در بازار داخل کشور نیز «اتیلن» با ۲۱،۸۷۳ تن بیشترین مقدار فروش را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۵۰۴۸

پلیمر اریا ساسول+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلیمر آریا ساسول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد به ثبت رسیده خود که حاصل از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه بود را برابر با ۲۷،۰۲۷ میلیارد ریال شناسایی کرد و طی ۱۱ ماه گذشته نیز درآمد‌های تجمیعی خود طی این بازه زمانی را بالغ‌بر ۲۳۵،۲۱۰ میلیارد ریال ارائه کرد، میزان سرمایه ثبت‌شده پلیمر آریا ساسول طی این مدت ۱۳,۷۵۱ میلیارد ریال بود.

درآمد حاصل‌شده شرکت پلیمر آریا ساسول در بهمن‌ماه از فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج کشور بود، بیشترین درآمدی که توسط این شرکت شناسایی شد متعلق به فروش در بازار خارجی بود در برگیرنده ۶۷ درصد از کل درآمد‌ها بود.

عملکرد ماهانه پلیمر اریا ساسول+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: دورهمی "آریا" با موضوع افزایش سرمایه


درآمد‌های ماهانه "آریا" در بهمن‌ماه۱۴۰۰

درآمد ماهانه آریا ساسول+بورس نیوز

درآمدی که پلیمر آریا ساسول در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشت توانست سقف درآمد ماهانه را جابه‌جا کند، درآمد‌های این شرکت در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد ۳۵ درصدی بود و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش پیدا کرد، همچنین میانگین درآمد‌ها در بهمن‌ماه ۲۶ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود.

بر اساس نمودار فوق مشاهده می‌کنیم که شرکت پلیمر آریا ساسول در بهمن‌ماه بالاترین میزان درآمد را به دست آورد و حتی از بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده در سال گذشته نیز بالاتر بود.

همان‌طور که بیان شد درآمد‌های پلیمر آریا ساسول در بهمن‌ماه از ۲ بخش فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی تشکیل شد که بیشترین میزان درآمد به ثبت رسیده متعلق به بازار صادراتی با ۱۸،۱۴۸ میلیارد ریال بود که در مقایسه با عملکرد ماهانه بهمن‌ماه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش پیدا کرد.

در بازار صادراتی عمده‌ترین درآمدی که آریا به ثبت رساند متعلق به «پلی‌اتیلن سبک» با ۹،۴۲۸ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۳۳ میلیون ۵۰۸ هزارتومان به فروش رسید، پس از پلی‌اتیلن سبک که بیشترین درآمد ماهانه را از خود کرد «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین» با ۶،۰۲۷ میلیارد ریال بیشترین درآمدزایی را به خود اختصاص داد.

عمده‌ترین درآمد به ثبت رسیده "آریا" در بازار داخل کشور متعلق به محصول «اتیلن» با ۴،۳۳۹ میلیارد ریال بود که نرخ فروش آن برابر با ۱۹ میلیون و ۸۴۰ هزارتومان در ازای هر تن به فروش رسید.

مقدار فروش ماهانه پلیمر آریا ساسول

مقدار تولید و فروش ماهانه آریا+بورس نیوز

شرکت پلیمر آریا در بهمن‌ماه سال جاری ۱۰۵,۴۹۰ تن از محصولات خود را به فروش رساند، مقدار فروش تجمیعی این شرکت نیز برابر با ۱,۰۰۰,۸۰۸ تن شناسایی شد، مقدار فروش ماهانه این شرکت ۴۰ درصد افزایش را تجربه کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۲ درصد رشد را در پی داشت.

محصول «پلی اتیلن سبک» در بازار صادراتی عنوان پر فروش‌ترین محصول را در این دوره ماهانه با ۲۸،۱۳۸ تن به خود اختصاص داد و در بازار داخل کشور نیز «اتیلن» با ۲۱،۸۷۳ تن بیشترین مقدار فروش را به همراه داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش بهای تمام‌شده ۲ درصدی
عملکرد ماهانه سرمایه گذاری پردیس در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰؛

افزایش بهای تمام‌شده ۲ درصدی "پردیس"

گروه تحليل گري بتاسهم بررسی کرد :

روزشمار هفته اي كه گذشت ...

ارسال نظر