بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
بانک تجارت چه میزان سود سپرده سرمایه‌گذاری پرداخت کرد؛

رشد ۳درصدی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وتجارت"

رشد ۳درصدی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری
بیشترین میزان پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری بانک تجارت در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۱۴،۱۲۰ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۵۲۲۸

بانک تجارت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت مجموع پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود را در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مبلغی بالغ‌بر ۲۹،۳۷۵ میلیارد ریال اعلام کرد و طی ۱۱ ماه گذشته نیز ۲۸۴،۸۲۹ میلیارد ریال سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به مشتریان خود پرداخت کرد.

عملکرد سود سپرده سرمایه گذاری وتجارت+بورس نیوز

مجموع هزینه‌های مالی بانک تجارت در بهمن‌ماه برابر با ۴،۱۰۷ میلیارد ریال بود و سپرده‌های تسویه شده طی دوره نیز مبلغی برابر با ۱۰،۶۴۰،۷۸۵ میلیارد ریال شناسایی شد، همچنین "وتجارت" میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۲۲۳,۹۲۶ میلیارد ریال ارائه کرده است.


بیشتر بخوانید: مزایده "وتجارت" فاقد متقاضی بود


میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وتجارت"

روند سود سپرده های سرمایه گذاری وتجارت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بانک تجارت در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش پیدا کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۵۳ درصد را به همراه داشت، همچنین مقدار سپرده‌های تسویه شده نسبت به ماه گذشته ۲ درصد کاهش یافت.

بیشترین میزان پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۱۴،۱۲۰ میلیارد ریال بود و جایگاه بعدی پس‌ازآن را «سپرده کوتاه‌مدت» با مبلغی بالغ‌بر ۱۰،۵۵۲ میلیارد ریال به خود اختصاص داد، همان‌طور که گفته شد میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری از ابتدای سال مالی تاکنون نیز برابر با ۲۸۴،۸۲۹ میلیارد ریال ارائه شد.

سپرده‌های جذب‌شده بانک تجارت در بهمن‌ماه سال جاری کمتر از یک درصد (۰,۳۶ درصد) رشد را نسبت به سپرده‌های تسویه شده به همراه داشت و همچنین لازم به ذکر است که تسهیلات اعطایی "وتجارت" ۱۸ درصد بیشتر از تسهیلات وصولی اعلام شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر