بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
افزایش درآمد سالانه پگاه گلپایگان در بهمن‌ماه؛

طعم «پنیر» ۶۳درصد درآمد "غگلپا" را گرفت

طعم «پنیر» ۶۳درصد درآمد
بیشترین نرخ فروش غگلپا در بهمن‌ماه متعلق به محصول «کره» با ۸۳ میلیون و ۵۷۵ هزارتومان بود که ۵ درصد افزایش نرخ را نسبت به دی ماه به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۵۲۵۳

پگاه گلپایگان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان مجموع درآمد عملیاتی خود را در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه مبلغی بالغ‌بر ۶۱۱ میلیارد ریال به ثبت رساند و درآمد تجمیعی این شرکت از فروش محصولات لبنی طی ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی ۷،۷۸۱ میلیارد ریال شناسایی کرد.

پگاه گلپایگان در یازدهمین ماه از سال مالی ۱۴۰۰ تمام درآمد‌های خود را از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت لبنی بالغ‌بر ۱۶۹ میلیارد ریال اعلام شد.

عملکرد ماهانه غگلپا+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: صادرات "غگلپا" به ۵ کشور/ پنیر در بازار روسیه


درآمد‌های "غگلپا" تا بهمن‌ماه ۱۴۰۰

بر اساس گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در بهمن‌ماه از فروش محصولات لبنی خود شناسایی کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد و همان‌طور که گفته شد این شرکت لبنی طی ۱۱ ماه گذشته درآمدی ۷،۷۸۱ میلیارد ریالی را از خود بر جای گذاشت که با رشد ۴۰ درصدی همراه بود، لارم به ذکر است که درآمد ماهانه این شرکت لبنی در مقایسه با ماه گذشته ۴۳ درصد کاهش یافت.

روند درآمد ماهانه غگلپا+بورس نیوز

عنوان درآمدزاترین محصول "غگلپا" در بهمن‌ماه از فروش محصول «انواع پنیر» با ۳۸۴ میلیارد ریال به دست آمد که نرخ فروش این محصول طی این دوره ماهانه بالغ‌بر ۶۵ میلیون و ۱۴۰ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید و لازم به ذکر است که ۶۳ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده است.

بیشترین نرخ فروش غگلپا در بهمن‌ماه متعلق به محصول «کره» با ۸۳ میلیون و ۵۷۵ هزارتومان بود که ۵ درصد افزایش نرخ را نسبت به دی ماه به همراه داشت.

مقدار فروش محصولات "غگلپا" در بهمن‌ماه

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در یازدهمین ماه از سال جاری مقدار فروش ماهانه محصولات خود طی این دوره را برابر با ۲,۴۳۰ تن اعلام کرد و طی ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز این شرکت لبنی ۳۶,۵۳۰ تن از محصولات خود را به فروش رساند، پرفروش‌ترین محصولی که غگلپا طی دوره یک‌ماهه به فروش رساند مربوط به «انواع دوغ» با ۸۱۱ تن بود.

روند مقدار تولید و فروش غگلپا+بورس نیوز

نرخ فروش محصول «انواع دوغ» در بهمن‌ماه برابر با ۶ میلیون و ۴۷۷ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که افزایش نرخ را تجربه کرد، درآمدی که از فروش این محصول شناسایی شد ۵۲ میلیارد ریال بود.

مقدار تولید محصولات غگلپا در بهمن‌ماه برابر با ۳,۱۵۶ تن بود و بیشترین محصولی که طی این دوره به تولید رسید مربوط به انواع دوغ بود که ۸۳۱ تن از این محصول به تولید رسید، طی ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز مقدار تولید غگلپا ۳۸,۰۴۷ تن شناسایی شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سقف درآمد‌های
«دوغ» پرفروش‌ترین محصول دی‌ماه بود؛

سقف درآمد‌های "غگلپا" جابه‌جا شد

افزایش درآمد سالانه ۸درصدی پگاه گلپایگان
درآمدزایی "غگلپا" از فروش «انواع پنیر» در آذرماه؛

افزایش درآمد سالانه ۸درصدی پگاه گلپایگان

افزایش سرمایه
با اعلام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان؛

افزایش سرمایه "غگلپا" از دستور کار خارج شد

صادرات
مدیرعامل پگاه گلپایگان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

صادرات "غگلپا" به ۵ کشور/ پنیر در بازار روسیه

ارسال نظر