بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
۸۱ درصد درآمد‌های این ماکارونی‌ساز از داخل به دست آمد؛

درآمد ۳۰۱ میلیارد ریالی "غزر" از بازار خارجی

درآمد ۳۰۱ میلیارد ریالی
میزان درآمدی که زر ماکارون در بهمن‌ماه از بازار صادراتی شناسایی کرد برابر با ۳۰۱ میلیارد ریال بود و بیشترین درآمدی که "غزر" در این بازار کسب کرد از فروش محصول «محصولات رشته‌ای» بود.
کد خبر : ۲۵۵۲۶۵

زر ماکارون+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد ماهانه خود طی دوره را برابر با مبلغ ۱،۵۹۴ میلیارد ریال شناسایی کرد و درآمد تجمیعی این شرکت ماکارونی‌ساز طی ۱۱ ماه گذشته از سال مالی مبلغی بالغ‌بر ۲۱،۰۶۸ میلیارد ریال را از فروش محصولات خود بر جای گذاشت، میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را نیز ۸ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

عملکرد ماهانه غزر+بورس نیوز

درآمد ماهانه غزر در بهمن‌ماه از فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور به دست آمد که عمده‌ترین میزان درآمد در بازار داخلی با ۱،۲۹۳ میلیارد ریال ارائه شد که ۸۱ درصد از کل درآمد ماهانه در این بازار شکل گرفت.


بیشتر بخوانید: اختتامیه بیست و هشتمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران در گروه صنعتی و پژوهشی زر برگزار شد


درآمد‌ ماهانه زر ماکارون تا بهمن‌ماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که شرکت زر ماکارون در بهمن‌ماه سال جاری از فروش محصولات خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته با ۱۴ درصد کاهش درآمد روبه‌رو بود اما؛ درآمد‌های تجمیعی شناسایی‌شده توسط این شرکت غذایی طی ۱۱ ماه گذشته به مبلغ ۲۱،۰۶۸ میلیارد ریال رسید که افزایش ۲۲ درصدی را در مقایسه با سال گذشته به ثبت رساند.

روند کسب درآمد ماهانه زر ماکارون تا بهمن+بورس نیوز

مجموع درآمد‌هایی که این شرکت ماکارونی‌ساز طی ۱۱ ماه گذشته شناسایی کرد از فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارجی بود، بیشترین درآمد حاصل از فروش را همان‌طور که گفته شد بازار داخلی به دست آورد، عمده‌ترین درآمد ماهانه‌ای  که "غزر"  از ابتدای سال مالی تاکنون اعلام کرد مربوط به خردادماه بود.

بیشترین درآمدی که "غزر" در بازار داخلی به ثبت رساند متعلق به فروش «ماکارونی رشته‌ای» با ۷۶۴ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن بالغ‌بر ۸ میلیون تومان اعلام شد و در بازار خارجی نیز بیشترین درآمدی که "غزر" شناسایی کرد از فروش محصول «محصولات رشته‌ای» با ۲۱۰ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصولات نیز ۹ میلیون تومان در ازای هر تن بود.

درآمدزاترین محصولات فروخته‌شده شرکت زر ماکارون طی ۱۱ ماه گذشته در بازار داخل کشور مربوط به «ماکارونی رشته‌ای» با ۱۱،۵۰۶ میلیارد ریال بود، همچنین رتبه بعدی درآمدزاترین محصول "غزر" در اختصاص «ماکارونی فرمی» با ۳،۲۴۴ میلیارد ریال بود.

همچنین لازم به ذکر است میزان درآمدی که زر ماکارون در بهمن‌ماه از بازار صادراتی شناسایی کرد برابر با ۳۰۱ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر