بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
درآمد ماهانه "همراه" در بهمن‌ماه ۸ درصد بالاتر از میانگین بود؛

حرکت رو به رشد درآمدهای "همراه" در بهمن‌ماه

حرکت رو به رشد درآمدهای
بیشترین درآمدی که "همراه" پس از «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» شناسایی کرد مربوط به «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۹،۴۰۶ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۵۳۹۸

ارتباطات سیار ایران + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد ماهانه شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۲۵،۵۷۷ میلیارد ریال به ثبت رسید که این درآمد از «فروش/خدمات» شناسایی شد.

عملکرد ماهانه ارتباطات سیار ایران+بورس نیوز

میزان سرمایه‌ای که توسط این شرکت به ثبت رسید برابر با مبلغ ۴۷,۲۰۰ میلیارد ریال بود، همچنین درآمدی که "همراه" طی ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰) توانست ارائه کند برابر با ۲۶۲ هزار میلیارد ریال بود.


بیشتر بخوانید: ورود مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و پارک دانشگاه شریف به سطح جدیدی از همکاری‌ها


درآمد‌های ارتباطات سیار ایران تا بهمن‌ماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت ارتباطات سیار ایران در یازدهمین ماه سپری‌شده از سال مالی توانست به ثبت برساند نسبت به ماه گذشته تغییر رو به رشد ۴ درصدی را تجربه کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۴ درصد رشد را به همراه داشت.

روند کسب درآمد ماهانه همراه+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد درآمد اعلام‌شده از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه برابر با ۲۶۲ هزار میلیارد ریال بود که طی این مدت زمان ۱۱ ماهه افزایش درآمد سالانه ۱۲ درصدی را تجربه کرد.

بر پایه این گزارش، بیشترین درآمدی شرکت "همراه" طی دوره ماهانه منتهی به بهمن‌ماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۴،۳۸۹ میلیارد ریال بود که نسبت به ماه گذشته رشد ۵ درصدی را به همراه داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۵ درصد رشد را تجربه کرد.

فروش و ارائه خدمات همراه+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که "همراه" پس از «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» شناسایی کرد مربوط به «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۹،۴۰۶ میلیارد ریال بود، درآمدی که شرکت ارتباطات سیار ایران در بهمن‌ماه اعلام کرد ۸ درصد بیشتر از متوسط درآمد‌های ثبت‌‎شده در ۱۰ ماهه گذشته بود و این در صورتی بوده که در ۱۰ ماهه گذشته متوسط درآمد این شرکت ۲۳،۶۴۰ میلیارد ریال بود و طی دوره ۱۲ ماهه سال گذشته نیز ۱۹,۵۲۷ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر