بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
بیشترین درآمد اعلام‌شده از سوی این شرکت فولادی در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ مربوط به «شمش کالایی» در بازار صادراتی بود و درآمدزایی که از فروش این محصول صورت گرفت برابر با ۷،۶۳۵ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۵۴۲۱

ذوب‌آهن اصفهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت منتهی به بهمن‌ماه سال جاری از فروش محصولات خود طی دوره یک ماهه شناسایی کرد مبلغی بالغ‌بر ۳۱،۲۰۷ میلیارد ریال بود و درآمد تجمیعی طی ۱۱ ماه گذشته از فروش محصولات به دست آمد برابر با مبلغ ۳۱۶،۸۲۲ میلیارد ریال بود.

عملکرد ماهانه ذوب آهن+بورس نیوز

درآمدی که "ذوب" در بهمن‌ماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمد شناسایی‌شده متعلق به بازار داخلی با ۱۸،۰۷۲ میلیارد ریال بود.

درآمدی که از فروش محصولات در بازار صادراتی شناسایی شد برابر با ۱۳،۱۳۵ میلیارد ریال بود، میزان درآمدی که در بازار داخل کشور به دست آمد در برگیرنده‌‎ی ۵۸ درصد از کل درآمد ماهانه بود.


بیشتر بخوانید: ذوب‌آهن اسفندماه را با بیش از ۳۴۵ میلیارد تومان آغاز کرد


درآمد‌ ماهانه ذوب‌آهن اصفهان

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که شرکت ذوب‌آهن اصفهان در بهمن‌ماه سال جاری از فروش محصولات شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد ۳۱ درصد افزایش درآمد بود.

درآمد تجمیعی که طی ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رسیده رشد ۸۰ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشت، همچنین لازم به ذکر است سطح درآمد ماهانه اعلام‌شده از سوی این شرکت فولادی همچون ۲ ماه گذشته با تغییراتی اندک شانه‌به‌شانه هم در حرکت بوده است.

روند درآمد ماهانه ذوب آهن اصفهان+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد درآمد صادراتی ذوب‌آهن اصفهان در بهمن‌ماه بالغ‌بر ۱۳،۱۳۵ میلیارد ریال ارائه شد که ۴۲ درصد از مجموع درآمد ماهانه را در اختیار داشت و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع درآمد ثبت‌شده این بخش ۱۳۷،۴۲۵ میلیارد ریال بود که در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته با رشد ۸۵ درصدی کسب درآمد همراه بود.

بیشترین درآمد اعلام‌شده از سوی این شرکت فولادی در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ مربوط به «شمش کالایی» در بازار صادراتی بود و درآمدزایی که از فروش این محصول صورت گرفت برابر با ۷،۶۳۵ میلیارد ریال بود و نرخ فروش آن نیز ۱۳ میلیون و ۲۱۲ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد، نرخ فروش «شمش کالایی» (صادراتی) ۳,۵۳ درصد نسبت به دی‌ماه کاهش یافت.

درآمد روند درآمدزایی ذوب آهن در بازار صادراتی+بورس نیوز

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در بهمن‌ماه از فروش محصولات در بازار داخلی بیشترین درآمدی که شناسایی کرد مربوط به محصول «تیرآهن» با ۷،۳۲۷ میلیارد ریال بود که بیشترین درآمد را پس از «شمش کالایی» طی این دوره به خود اختصاص داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر