بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
۸۹ درصد از درآمد‌های "کچاد" از فروش در بازار داخل کشور بود؛

«کنسانتره آهن (خشک)» درآمدزاترین محصول "کچاد"

«کنسانتره آهن (خشک)» درآمدزاترین محصول
یشترین درآمد‌های "کچاد" در بهمن‌ماه از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی شد و درآمدزاترین محصول متعلق به «کنسانتره آهن (خشک)» با ۱۷،۲۰۰ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۵۴۵۶

معدنی و صنعتی چادرملو + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌ ماهانه‌‌ای را که از فروش محصولات شناسایی کرد برابر با ۴۱،۷۴۱ میلیارد ریال بود و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی ۱۱ ماه گذشته بالغ‌بر ۴۱۴،۴۴۹ میلیارد بود.

عملکد ماهانه کچاد+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که "کچاد" از فروش محصولات به دست آورد مربوط به بازار‌های داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدی که طی یازدهمین ماه از سال جاری به ثبت رسید مربوط به بازار داخلی با ۳۷،۱۹۸ میلیارد ریال بود که ۸۹ درصد از درآمد ماهانه کچاد را تشکیل داد و درآمدی که از بازار خارجی در بهمن‌ماه به دست آمده ۱۱ درصد از درآمد‌ها بود.


بیشتر بخوانید: سرمایه چادرملو بیش از ۲ برابر شد


درآمد‌ ماهانه "کچاد" تا بهمن‌ماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی دوره ماهانه منتهی به بهمن‌ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۶ درصدی را از خود بر جای گذاشت.

درآمد تجمیعی که "کچاد" طی این دوره ۱۱ ماهه اعلام شد نسبت به سال گذشته ۸۳ درصد افزایش پیدا کرد و لازم به ذکر است که این شرکت معدنی در مقایسه با آذرماه ۱۱ درصد افزایش درآمد را به همراه داشت.

روند کسب درآمد ماهانه کچاد+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد بیشترین درآمد‌های "کچاد" در بهمن‌ماه از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی شد و درآمدزاترین محصول متعلق به «کنسانتره آهن (خشک)» با ۱۷،۲۰۰ میلیارد ریال بود و نرخ فروش این محصول در بهمن‌ماه ۲ میلیون و ۸۵۵ هزارتومان در ازای هر تن بود.

روند درامد صادراتی کچاد+بورس نیوز

میزان درآمدی که این شرکت معدنی از فروش محصولات در بازار صادراتی به ثبت رساند بالغ‌بر ۴،۵۴۳ میلیارد ریال بود و طی ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمدی برابر با ۴۳،۰۸۴ میلیارد ریال را شناسایی کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر