بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
تمام ۴۸۴ تن «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» عرضه‌شده به فروش رسید؛

«پلی وینیل کلراید ۶۵ S» درآمدزاترین محصول "اروند"

«پلی وینیل کلراید ۶۵ S» درآمدزاترین محصول
پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۱۳ اسفندماه سال جاری ۳,۵۰۰ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» را در بورس کالا به عرضه رساند که تمامی این محصول به صورت سلف به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۵۵۰۸

پتروشیمی اروند+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی اروند در هفته منتهی به ۱۳ اسفندماه سال جاری ۱۳,۰۰۰ تن از محصول «سود کاستیک» را وارد رینگ معاملاتی بورس کالا کرد که در مقایسه با هفته گذشته مقدار عرضه این محصول تغییری را به دنبال نداشت.

مقدار تقاضایی که برای این محصول طی این هفته به ثبت رسید برابر با ۱۳,۰۰۰ تن بود و حجم معامله این محصول نیز برابر با ۱۳,۰۰۰ تن شناسایی شد، فروش این محصول طی این هفته به ۲ صورت نقد و مچینگ بود.

نرخ معامله محصول سود کاستیک در هفته گذشته ۷۰,۰۷۰ هزار ریال در ازای هر تن به ثبت رسید که ۵ درصد افزایش نرخ را طی یک هفته به همراه داشت، مقدار تقاضا این محصول نسبت به هفته گذشته هزار تن کاهش یافت، مجموع درآمدی که "اروند" از فروش این محصول به دست آورد برابر با ۹۱ میلیارد و ۹۱ میلیون تومان بود.


بیشتر بخوانید: ۱۳۰ هزار تن تختال C روی تابلوی بورس کالا


حجم معامله سود کاستیک در هفته گذشته ۱۳ هزارتن بود، لازم به ذکر است که پتروشیمی اروند محصولات دیگری را روانه بورس کالا کرد که می‌توان به «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» و «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» اشاره کرد.

عملکرد هفتگی پتروشیمی اروند+بورس نیوز

پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۱۳ اسفندماه سال جاری ۳,۵۰۰ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» را در بورس کالا به عرضه رساند که تمامی این محصول به صورت سلف به فروش رسید و مجموع تقاضا برای آن نیز ۵,۴۵۲ تن بود.

ارزش معامله «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» در پایان هفته به ۱۲۴ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان رسید که عنوان درآمدزاترین محصول "اروند" را طی این هفته به خود اختصاص داد، تمام ۴۸۴ تن «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» عرضه‌شده نیز در پایان هفته به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۱۳۰ هزار تن تختال C روی تابلوی بورس کالا
در تالار حراج باز بورس کالا عرضه می شود؛

۱۳۰ هزار تن تختال C روی تابلوی بورس کالا

رشد ۱۰۰ درصدی عرضه سودکاستیک توسط
حجم معامله پتروشیمی اروند ۱۳ هزارتن سودکاستیک ثبت شد؛

رشد ۱۰۰ درصدی عرضه سودکاستیک توسط "اروند"

برترین های بورس کالا مشخص شدند
براساس فروش در ماه گذشته؛

برترین های بورس کالا مشخص شدند

ارسال نظر