بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
کاهش درآمد ۱۶ درصدی سیمان خوزستان در بهمن‌ماه؛

درآمد ماهانه "سخوز" در سراشیبی قرار گرفت

درآمد ماهانه
رآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت سیمانی در بهمن‌ماه شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی طی ۱۰ ماه گذشته تغییری نداشت، لازم به ذکر است که عمده‌ترین درآمد به ثبت رسیده طی ۱۱ ماه گذشته مربوط به آذرماه ۱۴۰۰ بود.
کد خبر : ۲۵۵۷۵۰

سیمان خوزستان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان خوزستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمدی که طی این ماه از فروش محصولات شناسایی کرد برابر با ۱،۰۶۷ میلیارد ریال بود و طی ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه درآمدی برابر با ۱۱،۷۷۶ میلیارد ریال را از خود بر جای گذاشت.

عملکرد ماهانه سخوز+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که این شرکت سیمانی در بهمن‌ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود که بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده در بازار داخلی با ۵۵۷ میلیارد ریال شکل گرفت، مابقی درآمد حاصل از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آمد که دربرگیرنده‌ی ۴۸ درصد از درآمد ماهانه بود.


بیشتر بخوانید: خرید آنلاین فعالان بازار سیمان از ۲ روز آینده


درآمد ماهانه سیمان خوزستان

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای شرکت سیمان خوزستان در بهمن‌ماه سال جاری از فروش محصولات شناسایی کرد در مقایسه با ماه گذشته شاهد ۱۶ درصد کاهش درآمد بود و نسبت به ماه دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۴ درصد افزایش یافت، مجموع درآمد ماهانه "سخوز" طی ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی تاکنون نیز ۶۵ درصد رشد را تجربه کرد.

روند درامد ماهانه سخوز+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت سیمانی در بهمن‌ماه شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی طی ۱۰ ماه گذشته تغییری نداشت، لازم به ذکر است که عمده‌ترین درآمد به ثبت رسیده طی ۱۱ ماه گذشته مربوط به آذرماه ۱۴۰۰ بود.

بیشترین درآمد حاصل از فروش محصولات مربوط به «سیمان و کلینکر داخلی» در بازار داخل کشور بود که در بهمن‌ماه ۵۵۷ میلیارد ریال درآمدزایی را به همراه داشت، نرخ فروش این محصول ۴۶۰ هزارتومان در ازای هر تن شناسایی شد که شاهد کاهش نرخ ۴ درصدی نسبت به ماه گذشته بود.

فروش محصولات "سخوز" در بهمن‌ماه

بر اساس این گزارش، شرکت سیمان خوزستان در بهمن‌ماه سال جاری ۱۹۵,۳۲۹ تن از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند که ۶۲ درصد از کل این مقدار فروش در بازار داخلی مورد معامله قرار گرفت، مقدار فروش محصولات سخوز در ۱۱ ماه گذشته ۲,۲۵۵,۱۷۳ تن اعلام شد.

روند فروش ماهانه سیمان خوزستان+بورس نیوز

مقدار فروش ماهانه سیمان خوزستان در بهمن‌ماه با کاهش ۱۱ درصدی در مقایسه با ماه گذشته همراه بود و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز کاهش کمتر از یک‌درصدی را تجربه کرد، بیشترین مقدار فروش ماهانه این شرکت سیمانی مربوط به «سیمان و کلینکر داخلی» با ۱۲۰،۹۲۵ تن بود.

شرکت سیمان خوزستان در بهمن‌ماه ۱۷۳ هزارتن کلینکر به‌عنوان ماده اولیه تولید کرد که رقمی پایین‌تر از میانگین ماهانه شرکت (۱۹۸ هزارتن) بود و این رقم در ماه گذشته ۲۱۶ هزارتن اعلام‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خرید آنلاین فعالان بازار سیمان از ۲ روز آینده
مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالا؛

خرید آنلاین فعالان بازار سیمان از ۲ روز آینده

سیمان خوزستان ریزش هفته گذشته را جبران نکرد
رشد ۶ درصدی درآمدزایی در هفته دوم اسفندماه؛

سیمان خوزستان ریزش هفته گذشته را جبران نکرد

سیمان خوزستان ۲,۳ میلیارد تومان از دست داد
آمارهای منفی مقابل کیسه‌های این سیمان‌فروش جنوبی؛

سیمان خوزستان ۲,۳ میلیارد تومان از دست داد

کیسه‌های سیمان خوزستان ۳ میلیارد گران‌تر شد
رشد ۲۰ درصدی درآمد‌های هفتگی این سیمان‌ساز؛

کیسه‌های سیمان خوزستان ۳ میلیارد گران‌تر شد

ارسال نظر