بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
چک بی‌محل با پشت‌نویسی رئیس!
ساعت پنج و نیم امروز نیم‌نگاهی دارد به حمایت‌های همه‌جانبه‌ای که برای رشد شاخص صورت می‌گیرد اما؛ این حمایت‌ها مانند آپشن برخی خودرویی‌ها فقط دنده عقب دارد و رشد شاخص را به افت شاخص تبدیل کرده است.
کد خبر : ۲۵۵۷۷۹

پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز؛ سخنگوی راه‌پله‌ها امروز چک سفید با امضای پاستور را از طبقه اول، اتاق سمت چپ کاخ ریاست‌جمهوری تحویل گرفته و باید چک را به اهالی صندوق‌های حمایتی بورس تحویل دهد تا از منافع سهامداران و سرمایه آن‌ها در بازارسرمایه دفاع شود.

اما وقتی به رسم قدیم بهترین دفاع در حمله است، هر مقدار که حقیقی‌ها به فروش حقوقی‌ها حمله می‌کنند، این داور بازی است که برای حقوقی‌ها پنالتی می‌گیرد و باعث می‌شود که حقیقی‌ها همیشه چندگام عقب‌تر افتاده و تلاش‌های آن‌ها بی‌ثمر شود؛ آقای پاستور، چک‌هایی که وزرا نوشتند و شما هم پشت‌نویسی کردید تاکنون بی‌محل بوده، زیرا قیمت برخی سهم‌ها به سال ۹۶ رسیده است.

برجامی‌ها و بازی در شانه خاکی

شاید باور نکنید از زمانی که اخبار برجامی تقویت شد و کورسوی امید‌ها به چشم بانک، خودرو، بیمه و ... بسیاری از سهامداران خوشحال و بشاش از این رویه اما؛ نمی‌دانیم تنها به حکم برجام! صورت‌های مالی و زیان‌انباشته این گروه‌های به اصطلاح برجامی پاک می‌شود یا اگر برجام را پیش‌فاکتور صورت‌های مالی این گروه‌ها کنیم، اتفاقی خاص رخ می‌دهد!

سهامداران لطفا نسبت سرمایه‌گذاری بهترین مسیر را انتخاب کنید نه آنکه چشم به کانال‌های باشید که سیگنال مفت می‌دهند و نتیجه آن در روز‌های صعودی بورس، حسرت شد.

پیامک تلخ شب عید

امروز بر روی گوشی همراه سخنگوی ما، پیامکی آمد که گویا یکی از موسسات مالی و اعتباری منحل شده و پای این انحلال را، شورای پول و اعتبار امضا کرده است؛ سپرده‌گذاران هم باید تا نهایت ۱۰ روز آینده حساب و کتاب خود را با این موسسه صاف کنند ولی، ۳۰۰ کارمند بخاطر توهم‌های مدیریتی و افتضاح‌های مالی باید شب عیدی کجا بروند را این شورا مشخص نکرده است!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر