بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
رکورد شکنی سود در
شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰موفق شد به ازای هر سهم ۲۸۱۴ ریال سود محقق سازد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است.
کد خبر : ۲۵۵۸۴۰

شوینده+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، فروش خالص تلفیقی این شرکت در سال مالی مورد گزارش بالغ بر ۴۰,۵۳۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته (۲۵,۰۷۴ میلیارد ریال) نشانگر رشد ۶۲ درصدی است.



ضمنا طبق آمار رسمی سازمان مدیریت صنعتی، این هلدینگ در سال مالی ۱۳۹۹ توانسته رتبۀ دوم فروش را در بین شرکت‌های گروه محصولات شیمیایی از آن خود کند.

شایان ذکر است، «بیدسیم» به عنوان یک هلدینگ تخصصی مواد شوینده دارای سهم ۱۳ درصدی از کل سهم بازار شوینده کشور بوده و در سال مالی مورد گزارش توانسته است با یک مدیریت منسجم و سازماندهی در جهش تولید و صادرات شرکت‌های تابعه نقش اساسی داشته باشد.

شرکت‌های پاکسان، گلتاش، ساینا، آلی شیمی قم، مروارید هامون و یاران توسعه صنایع بهشهر از جمله شرکت‌های تابعه هلدینگ مدیریت صنعت شوینده می‌باشند.


«شوینده» به مجمع می‌رود

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مدیریت صنعت شوینده روز ۲۶ اسفند ماه برگزار می‌شود.
بر این اساس، شرکت اعلام کرد، از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۸:۰۰ مورخ ۲۶/۱۲/۱۴۰۰ در تهران به آدرس: کیلومتر ۲۰ جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، ورودی پارک از برج مثلث شیشه‌ای، مجتمع تجاری سازی و فن‌بازار حضور بهم رسانند.

گفتنی است، در این جلسه درباره استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره تصمیم گیری می‌شود.

همچنین، آن دسته از سهام‌داران که امکان حضور در مجمع را ندارند، می‌توانند به‌صورت آنلاین از طریق پیوند (لینک) Live.bidcim.com مجمع را ملاحظه فرمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش از شرکت‌های تابعه «بیدسیم»؛

افزایش ۳۲۰ درصدی سود آلی شیمی قم

مجمع عمومی عادی سالیانه ساینا برگزار شد
گزارش از شرکهای تابعه «بیدسیم»؛

مجمع عمومی عادی سالیانه ساینا برگزار شد

با اعلام شرکت بین المللی محصولات پارس؛

"شپارس" در مجمع ۱۰۸ ریال تقسیم کرد

ارسال نظر