بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
«شمش روی» درآمدزاترین
درآمد ماهانه‌ای که "فسرب" از فروش محصولات در بهمن ماه توانست از خود بر جای بگذارد مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود که تماما این محصولات در داخل کشور به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۵۸۶۰

«شمش روی» درآمدزاترین محصول

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت "فسرب" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری، مجموع درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره شناسایی کرده برابر با ۲۱۸ میلیارد ریال بود.

همچنین این شرکت در مدت زمان ۱۱ ماه سپری شده از ابتدای سال مالی درآمدی بالغ بر ۵،۵۹۸ میلیارد ریال را اعلام کرد.

درآمد ماهانه‌ای که "فسرب" توانست از فروش محصولات در بهمن‌ماه از خود بر جای بگذارد عمدتا در بازار داخل به فروش رسیده و نمی‌توان آمار محسوسی را در بخش صادراتی نظاره کرد.


بیشتر بخوانید: افزایش ۲۰ درصدی هزینه‌ها موثر بر کاهش سود"فسرب"


درآمد‌های عملیاتی "فسرب" در بهمن ‌ماه

«شمش روی» درآمدزاترین محصول

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که "فسرب" در بهمن ماه ۱۴۰۰ از فروش داخلی بدست آورده روند نزولی را طی کرده و سهامداران شاهد کاهش ۵۹ درصدی درآمدها در مقایسه با ماه گذشته بودند اما؛ در مقایسه دیگر در بازه زمانی یک‌ساله، می‌توان آمار فسرب را ۴۸درصد صعودی دید ضمن آنکه درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۵۲درصد افزایش سالانه را به همراه داشته است.

نگاهی به بخش درآمدی از سبد محصولات تولیدی "فسرب" می‌توان رتبه نخست را به فروش محصول «شمش سرب» با ۹۲ میلیارد ریال اعطا کرد البته نرخ فروش این کالا با کاهش ۲ درصدی همراه شده و مجموعا به ۶۲ میلیون و ۴۸۵ هزارتومان در ازای هر تن رسید و رتبه بعدی درآمدزاترین محصول شرکت نیز به «شمش روی» با ۸۷ میلیارد ریال درآمد اختصاص یافت.

«شمش روی» توانست در بهمن‌ماه بیشترین نرخ فروش "فسرب" را ازآن خود کند و با نرخ فروش ۸۷ میلیون و ۴۴۵ هزارتومان در ازای هر تن بتواند نسبت به ماه گذشته،افزایش  ۱۴درصد را در صورت‌های مالی به نمایش بگذارد.

مقدار فروش محصولات "فسرب"

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، اگر میزان تولید این شرکت ملی سرب و روی ایران در بهمن‌ماه را روی باسکول بیاوریم، میزان تولید شرکت حاکی از آن است که ۱۰۰ تن «شمش روی»، ۱۴۸ تن «شمش سرب» و ۳۴۱ کیلوگرم «شمش نقره خدماتی» در بازار داخل به فروش رسیده که نسبت به ماه گذشته، متاسفانه باید کاهش ۱۹درصد فروش ماهانه را به ثبت رساند.

بر اساس این گزارش، می‌توان به میزان فروش تجمیعی شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون اشاره داشت که آماری برابر با ۱۰،۷۴۲ تن اعلام شده که این آمار نیز به نسبت سال گذشته، رشد فروش ۲۲ درصدی را از خود برجای گذاشته است.

بیشترین میزان فروش ماهانه "فسرب" مربوط به «شمش سرب» با ۱۴۸ تن بود که دربرگیرنده‌ی ۲۲ درصد از فروش این ماه شد، همچنین از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۴،۹۲۳ تن از محصول «شمش سرب» در بازار داخل کشور به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کامودیتی‌ها و سودآوری شرکت‌های بورسی
رئیس اتحادیه صادرکنندگان سرب و روی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تشریح کرد:

کامودیتی‌ها و سودآوری شرکت‌های بورسی

افزایش ۲۰ درصدی هزینه‌ها موثر بر کاهش سود
شرکت ملی سرب و روی ایران اعلام کرد؛

افزایش ۲۰ درصدی هزینه‌ها موثر بر کاهش سود"فسرب"

ترکیب جدید هیات مدیره
با مصوبه مجمع شرکت ملی سرب و روی ایران؛

ترکیب جدید هیات مدیره "فسرب" تعیین شد

افزایش سرمایه
با اعلام شرکت ملی سرب و روی ایرانیان؛

افزایش سرمایه "فسرب" به ثبت رسید

ارسال نظر