بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
درآمد ماهانه "گلدیرا" افزایش یافت:

محصولات صوتی و تصویری، پرفروش‌ترین محصول "گلدیرا"

محصولات صوتی و تصویری، پرفروش‌ترین محصول
درآمد ماهانه شرکت "گلدیرا" در بهمن ماه شاهد افزایش ۱۵ درصدی نسبت به ماه گذشته بود و این شرکت در مقایسه با درآمد دوره مشابه سال گذشته، افزایش ۹۵ درصدی را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۵۵۹۵۵

محصولات صوتی و تصویری، پرفروش‌ترین محصول

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد شرکت "گلدیرا" طبق گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری مبلغ ۳،۷۳۴ میلیارد ریال بود و همچنین طی ۱۱ ماه سپری شده از سال مالی (منتهی به دی‌ماه ۱۴۰۱) درآمد تجمیعی این شرکت به ۶،۹۶۷ میلیارد ریال رسید، درآمد ماهانه شرکت "گلدیرا" در بهمن ماه فقط از فروش محصولات در بازار داخلی بدست آمد و تمامی محصولات آن در داخل کشور به فروش رسید.

محصولات صوتی و تصویری، پرفروش‌ترین محصول

درآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت در بهمن ماه شناسایی شد ۳۳ درصد بالاتر میانگین ۱۲ ماهه سال گذشته بود، همچنین لازم به ذکر است که درآمد به ثبت رسیده گلدیرا ۳,۸۰۰ میلیارد ریال بود.


بیشتر بخوانید: "مادیرا" مجوز افزایش سرمایه از آورده نقدی را گرفت


درآمد ماهانه "گلدیرا" در بهمن ماه

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه شرکت "گلدیرا" در بهمن ماه شاهد کاهش ۱۷ درصدی نسبت به ماه گذشته بود و این شرکت در مقایسه با درآمد دوره مشابه سال گذشته افزایش ۲۸۸ درصدی را تجربه کرد، از طرفی درآمد تجمیعی "گلدیرا" طی ۱۱ ماه گذشته با رشد ۲۸۸ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شد.

محصولات صوتی و تصویری، پرفروش‌ترین محصول

در بهمن ماه سال جاری درآمدزاترین محصول این شرکت «محصولات صوتی و تصویری» با ۱،۸۴۸ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته با افزایش ۶ درصدی را تجربه کرد و در بهمن ماه به نرخ فروش ۹ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان در ازای هر دستگاه رسید، پس از آن نیز «محصولات شوینده» با ۹۴۵ میلیارد ریال بیشترین درآمد را کسب کرد که نرخ فروش این محصول ۱۱ میلیون و ۳۳۴ هزار تومان به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات "گلدیرا"

طبق این گزارش مقدار فروش ماهانه این شرکت با کاهش فروش ۲۷ درصدی نسبت به ماه گذشته ۳۰،۲۸۳ دستگاه فروش داشت، شرکت "گلدیرا" در بهمن ماه سال جاری محصولات را در بازار داخلی به فروش رساند و «محصولات صوتی و تصویری» با فروش ۱۸،۵۴۷ دستگاه در بهمن ماه سال جاری، توانست پر فروش‌ترین محصول را به نام خود ثبت کند.

محصولات صوتی و تصویری، پرفروش‌ترین محصول

«محصولات شوینده» با فروش ۸،۳۴۴ دستگاه، «محصولات برودتی» با ۲،۷۳۴ دستگاه در رده‌های بعدی فروش محصولات این شرکت قرار گرفتند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند بازارسرمایه اجازه رشد
مدیر مالی هلدینگ صنایع مادیران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

روند بازارسرمایه اجازه رشد "مادیرا" را نمی‌دهد

در یک کنفرانس اطلاع رسانی؛

"مادیرا" به سوالات پاسخ داد

سهامداران عمده برای سودسازی اقدام می‌کند؛

ورود ۴۰۰میلیاردتومانی سرمایه برای دوری از گزند بهره بانکی

ارسال نظر