بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
تنها یک امضا برای تغییری غیرقانونی؛

حاشیه‌های "جم" تمامی ندارد + نامه

حاشیه‌های
گوش شنوایی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تاکیدا در زیرمجموعه‌های پولدار این وزارتخانه نیست و تغییرات غیرقانونی بدون اطلاع هیات مدیره با رپورتاژهای خبری در حال ادامه است.
کد خبر : ۲۵۶۱۸۵

حاشیه‌های پتروشیمی جم

به گزارش بورس‌نیوز، زمانی که حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول دغدغه‌های بالادستی این وزارتخانه است، در نهادهای پایین‌دست مدیران جولان می‌دهند و گویا نهادهای نظارتی اصلا تغییرات و اتفاق‌های پایین‌دست نهادهای پولدار این وزارتخانه را رصد نمی‌کنند.

جدیدا اتفاق دیگری در پتروشیمی جم رخ داده که نه‌تنها از چشم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جامانده بلکه با بازی با افکار عمومی و درج خبرهای تکریم و معارفه، بازی را به نفع خود می‌خواهند تغییر دهند و بهتر بگوییم با خرید یک رپورتاژ آگهی در خبر فوری، می‌خواهند دست‌های خود را از آینده این تغییرات پاک نگه‌می‌دارند.

اینکه این رسانه با فردی معلوم‌الحال که قبلا با عنوان مشاور مدیرعامل بورس تهران در رسانه‌ها یکه‌تازی و تهدید کاری می‌کرد و اتفاقا خبر فوری از این فرد بی‌اطلاعی می‌کرد، در درج اخباری به مدیریت این فرد، نشان داد که رپورتاژ بگیر با مدیرعامل قبلی بورس تهران و البته اینبار با همکاری با پتروشیمی جم سعی در به زیر پا کشیدن حقیقت را دارد.

در مطلبی به نام "پتروشیمی‌ها جای دعوای درون‌سازمانی نیست" چند سخن و ابهام را برای وزیر تعاون و حتی "شستا" مطرح کرده بودیم اما؛ اینکه چرا گوش شنوایی نسبت به این موضوع در کار نیست، خدا داند.

در این مطلب به صراحت عنوان شد که «طبق شنیده‌ها کماکان در برخی شرکت‌های پتروشیمی به خصوص پتروشیمی جم از زیرمجموعه شستا هنوز دعواهایی که شرکت را از اهداف نهایی دور می‌کند نه‌تنها کمتر نشده، بلکه شاهد افزایش دعواهای درون‌سازمانی هستیم و هیزم شعله‌ور شدن آن نیز از اتاق آقای مدیرعامل تامین می‌شود که این خودزنی در پتروشیمی‌ها برای نخستین بار نیز رقم می‌خورد!»

حاشیه‌های پتروشیمی جم

اما اینبار آقای وزیر، ابتدایی نامه‌ای به بیرون درز کرد و پس از آن نیروهای شما یادشان افتاد که اصلا تودیع و معارفه‌ای در کار نبوده و سریعا با رپورتاژ خبری، این موضوع را برای درج در تاریخ یادداشت کردند.

در این متن نامه به صراحت آمده که شرکت جم حتی به اصول اولیه قانون تجارت در خصوص حقوق سایر سهامداران احترام نمی‌گذارد و به صورت غیرقانونی بدون اطلاع رئیس هیات مدیره و سهامداران دیگر و بدون دعوت اعضای هیات مدیره اقدام به تشکیل جلسیه غیرقانونی کرده و مدیرعامل را تغییر داده‌اند در حالی که دوره دوساله عضویت اعضای هیات مدیره با اتمام رسیده و شرکت جم با دو عضو رسمی هیات مدیره و تنها با یک امضا چنینی تغییر غیرقانونی را تحمیل نموده است.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر