بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
با حکم مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی:

امیرحسین نادری سرپرست تاصیکو شد

علی رستمی، مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در حکمی امیرحسین نادری را به عنوان سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین منصوب کرد.
کد خبر : ۲۵۶۲۰۱

امیرحسین نادری سرپرست تاصیکو شد

به گزارش بورس نیوز، علی رستمی، مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در حکمی امیرحسین نادری را به عنوان سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین منصوب کرد.



نادری با ۲۳ سال تجربه فعالیت در حوزه فولاد و صنایع معدنی و مدیریت در شرکت‌های مختلف صنعتی و بورسی یکی از مدیران باتجربه و خوشنام در این حوزه است. مدیر عامل شرکت‌های ملی فولاد ایران و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ریاست و عضویت هیأت مدیره شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان، ذوب آهن اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد هرمزگان، فولاد تاراز، فولاد متیل و همچنین مشاور رئیس هیأت عامل در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی از جمله سوابق مدیریتی نادری هستند.

نگاهی به کارنامه فعالیت وی در شرکت سرمایه‌گذاری ومعادن به عنوان آخرین شرکتی که مدیریت آن را بر عهده داشت نشان می‌دهد در مدت حدود یکسال مدیریت وی، برنامه‌های توسعه‌ای مختلفی در این شرکت آغاز شد که مهم‌ترین آن‌ها پروژه «فولاد کردستان»، تشکیل بزرگترین کنسرسیوم معدنی کشور و برنده شدن مزایده معدن مس و طلای «جانجا»، آغاز اکتشاف تکمیلی در استان اردبیل، خرید سهام مدیریتی شرکت بین‌المللی مهندسی ایران و توسعه زیرساخت‌های معدنی (انرژی و سوخت و حمل و نقل دریایی و ریلی) بوده است.

چنین به نظر می‌رسد ریسک پذیری، به‌روز بودن و توجه به اهداف کلان اقتصادی (خلق و توزیع متناسب ثروت در کشور) از دلایل اصلی موفقیت وی در حوزه مدیریت می‌باشد.

گفتنی است، شرکت سرمایه گذاری صدر تامین یکی از شرکت‌های تحت پوشش شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) است که در حوزه صنایع مختلف معدنی فعالیت دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون مالی و اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات:

افزایش درآمد "ومعادن" با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در یکسال گذشته

ضرورت انطباق راهبردهای کلان معدنی با تغییرات جهانی در این حوزه
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات:

ضرورت انطباق راهبردهای کلان معدنی با تغییرات جهانی در این حوزه

سود ۴۲۷ میلیارد ریال
سرمایه‌گذاری‌‌ها در غیر‌بورسی بیشتر شد؛

سود ۴۲۷ میلیارد ریال "ومعادن" از واگذاری سهام

ارسال نظر