بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مقدار عرضه «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» "شپترو" ۱۵۰ تن کاهش یافت؛

اُفت حجم معامله محصولات "شپترو"

اُفت حجم معامله محصولات
درآمدی که پتروشیمی آبادان از فروش محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» اعلام کرد برابر با ۶ میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان بود، کاهش درآمدی که شپترو طی این هفته از فروش این محصول به دست آورد با کاهش ۳۱ درصدی همراه بود و دلیل آن نیز اُفت حجم معامله این محصول بوده است.
کد خبر : ۲۵۶۵۳۱

پتروشیمی آبادان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز شرکت پتروشیمی آبادان در هفته معاملات در سال جاری ۳۰۰ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که این مقدار عرضه با کاهش صد تنی در مقایسه با آخرین هفته معاملات روبه‌رو بود.

شرکت پتروشیمی آبادان طی هفته منتهی به ۱۱ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ تقاضای ۱۸۰ تنی را برای این محصول به ثبت رساند، تمام فروش این محصول به صورت سلف انجام شد و همچنین لازم به ذکر است که تمام این محصول به فروش نرسید و ۱۲۰ تن از آن باقی ماند.

نرخ فروش «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» در هفته منتهی به ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ برابر با ۳۷۳,۷۳۶ هزار ریال در ازای هر تن بود که نسبت به هفته گذشته ۰,۳۸ درصد کاهش نرخ را به دنبال داشت، همان‌طور که گفته شد مقدار تقاضا برای این محصول ۱۸۰ تن بود که در مقایسه با هفته گذشته ۸۰ تن کاهش پیدا کرد.

عملکرد هفتگی پتروشیمی آبادان+بورس نیوز

میزان درآمدی که پتروشیمی آبادان از فروش محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» اعلام کرد برابر با ۶ میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان بود، کاهش درآمدی که شپترو طی این هفته از فروش این محصول به دست آورد با کاهش ۳۱ درصدی همراه بود و دلیل آن نیز اُفت حجم معامله این محصول بوده است.


بیشتر بخوانید: نرخ فروش «PVC» "شپترو کاهشی شد


شرکت پتروشیمی آبادان محصولات دیگری را نیز طی این هفته به فروش رساند که آن‌ها شامل «پلی وینیل کلراید ۵۷ S و پلی وینیل کلراید ۶۵ S» می‌شود که در سبد معاملات این پتروشیمی در رینگ معاملاتی قرار گرفتند.

مقدار عرضه محصول پلی وینیل کلراید ۵۷ S طی این هفته ۳۰۰ تن به ثبت رسید و مقدار عرضه «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» نیز در این دوره ۲۵۰ شناسایی شد که با کاهش ۱۵۰ تنی همراه بود و به‌صورت سلف تمام این محصول به فروش رسید.

مجموع درآمدی که "شپترو" از فروش این محصولات به دست آورد برابر با ۲۰ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان بود که نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش درآمد ۳۸ درصدی بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نرخ فروش «PVC»
بازار فروش صادراتی دربرگیرنده ۱۱ درصد از درآمدها؛

نرخ فروش «PVC» "شپترو کاهشی شد/ سقوط درآمد ماهانه پتروشیمی آبادان

اظهارنظر حسابرس
شرکت پتروشیمی آبادان اعلام کرد؛

اظهارنظر حسابرس"شپترو" بر افزایش سرمایه

ترکیب هیات مدیره
با برگزاری مجمع عمومی شرکت پتروشیمی آبادان؛

ترکیب هیات مدیره "شپترو" تغییر کرد

ارسال نظر