بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
افزایش ۱۳ درصدی درآمد هفتگی پتروشیمی پارس در اولیم هفته معاملات؛

"پارس" با توجه به کاهش نرخ‌ها با رشد درآمد مواجه بود

مقدار حجم معامله پتروشیمی پارس در هفته منتهی به ۱۲ فروردین‌‍‌ماه ۴,۴۸۸ تن بود که با رشد ۵۰ درصدی روبه‌رو بود، درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد مبلغی برابر با ۱۳۹ میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومان بود.
کد خبر : ۲۵۶۵۳۵

پتروشیمی پارس+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی پارس طی اولین هفته معاملاتی در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ با یک محصول وارد عرصه معاملات بورس کالا شد و آن محصول «استایرن منومر» است که طی این هفته ۴,۴۸۸ تن از محصول مورد عرضه قرار گرفت.

همان‌طور که گفته شد پتروشیمی پارس در هفته منتهی به ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ توانست ۴,۴۸۸ تن از استایرن منومر را به عرضه بگذارد و لازم به ذکر است که این محصول به صورت نقد و مچینگ به فروش رسید.

عملکرد هفتگی پتروشیمی پارس+بورس نیوز

مقدار تقاضایی که برای این محصول شناسایی شد ۴,۷۷۶ تن بود که نسبت به اخرین هفته‌ای که مورد معامله قرار گرفت شاهد کاهش ۲۹ درصدی بود اما؛ لازم به ذکر است که طی این هفته تمام محصولی که عرضه شد به فروش رسید.


بیشتر بخوانید: سهامداران "پارس" با هم دیدار کردند


نرخ میانگین معاملات این محصول در هفته گذشته به ۳۱۰,۶۹۳ هزار ریال در ازای هر تن رسید که نسبت به هفته گذشته ۱۹ درصد کاهش پیدا کرد، با وجود کاهش نرخی که این محصول طی این هفته به همراه داشت، اما با افزایش درآمد مواجه بود.

مقدار حجم معامله پتروشیمی پارس در هفته منتهی به ۱۲ فروردین‌‍‌ماه ۴,۴۸۸ تن بود که با رشد ۵۰ درصدی روبه‌رو بود، درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد مبلغی برابر با ۱۳۹ میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومان بود که نسبت به آخرین هفته‌ای که معاملات این پتروشیمی صورت گرفت ۱۳ درصد افزایش پیدا کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در معاملات روز جاری اتفاق می افتد؛

نگاهی به عرضه های امروز بورس انرژی

سهامداران
با برگزاری مجمع شرکت پتروشیمی پارس؛

سهامداران "پارس" با هم دیدار کردند

درآمد ماهانه
درآمدزایی پتروشیمی پارس با محصول استایرن منومر؛

درآمد ماهانه "پارس" در بهمن‌ماه بالاتر از میانگین بود

ارسال نظر