بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
فعالیت اسفندماه این شرکت روانکار بررسی شد؛

نرخ ۳۴هزارتومانی "شنفت" به ازای هر لیتر

نرخ ۳۴هزارتومانی
بیشترین درآمدی که "شنفت" از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «روغن موتور بنزینی» در داخل کشور بوده که در اسفند ماه ۱،۴۲۰ میلیارد ریال درآمدزایی را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۶۷۴۸

درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، "شنفت" با گزارش اسفند ماه خود نشان داد که اوضاع مالی و درآمدی این شرکت نسبت به بهمن ماه و همچنین سال گذشته پیشرفت هر چند کمی را تجربه کرده است.

درآمد

طبق گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفند ماه سال ۱۴۰۰ شرکت نفت پارس مجموع درآمد ماهیانه خود را به ۵،۶۲۸ میلیارد ریال رساند و همچنین طی ۱۲ ماه سپری شده از سال مالی این شرکت، درآمد تجمیعی "شنفت" به ۶۷،۱۱۰ میلیارد ریال رسیده است.


بیشتر بخوانید: توقف "شنفت" به علت افشاي اطلاعات با اهميت گروه ب


درآمد ماهانه‌ای که این شرکت نفتی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جا گذاشت، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود که بیشترین درآمد "شنفت" از طریق فروش در بازار داخلی به مقدار ۴،۰۲۳ میلیارد ریال بدست آمد، سایر درآمد محصولات از فروش محصولات این شرکت در بازار صادراتی بدست آمده است.

درآمد اسفند ماه "شنفت"

طبق این گزارش، درآمد ماهانه شرکت " شنفت" در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ از فروش در مقایسه با ماه گذشته، افزایش یک درصدی را تجربه کرد و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد حدود ۹ درصدی رو به رو بوده است.

درآمد

بیشترین درآمدی که "شنفت" از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «روغن موتور بنزینی» در داخل کشور بوده که در اسفندماه ۱،۴۲۰ میلیارد ریال درآمدزایی را به همراه داشت و با توجه به این گزارش، نرخ فروش این نوع روغن در بازار داخلی به ازای هر لیتر، در حدود ۳۴ هزار تومان قیمت‌گذاری شده که شاهد افزایش ۶ درصدی نسبت به ماه گذشته بود.

فروش محصولات نفت پارس افزایش یافت

بر اساس این گزارش، بیشترین مقدار فروش شرکت نفت پارس در اسفند ماه مربوط به بازار داخلی در بخش «روغن موتور دیزلی» با فروش ۴،۲۵۴،۹۵۸ لیتر بود که نسبت به ماه گذشته کاهش ۱۴ درصدی را تجربه کرده است.

همچنین بخش «روغن موتور بنزینی» با فروش ۴،۱۷۳،۷۳۰ لیتر در اسفند ۱۴۰۰ توانست در رتبه دوم پرفروش‌ترین محصولات شرکت نفت پارس قرار گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر