بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
فروش ۶،۷۶۹ دستگاه توسط
شرکت ایران‌خودرو دیزل در اسفندماه موفق به فروش ۱،۰۱۶ دستگاه از محصولات خود در بازار داخلی شد که پرفروش‌ترین این محصولات مربوط به «کامیون سنگین» با ۷۴۸ دستگاه بود.
کد خبر : ۲۵۶۸۷۰

«کامیون سنگین» پردرآمدترین محصول

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت "خاور" در گزارش فعالیت اسفند ۱۴۰۰ مجموع درآمد عملیاتی را برابر با ۱۸،۷۷۷ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی نیز درآمد‌های ثبت‌شده این شرکت ۱۱۱،۰۱۶ میلیارد ریال به ثبت رسید.


بیشتر بخوانید: "خاور" ۱۴ درصد سهام سرمایه گذاری را خرید


همچنین از ابتدای سال مالی ایران‌خودرو دیزل موفق به فروش ۶،۷۶۹ دستگاه در بازار داخلی شد که در این بازه زمانی «کامیون سنگین» با فروش ۵،۴۴۰ دستگاه بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.

شرکت ایران‌خودرو دیزل موفق به فروش ۱،۰۱۶ دستگاه از محصولات خود در بازار داخلی شد که پرفروش‌ترین این محصولات مربوط به «کامیون سنگین» با ۷۴۸ دستگاه بود و نرخ فروش آن طبق گزارش کدال یک میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان به ثبت رسیده است.

«کامیون سنگین» پردرآمدترین محصول

از طرفی رتبه بعدی پرفروش‌ترین محصول "خاور" به «ون و پیکاپ» با ۱۷۸ دستگاه تعلق دارد که نسبت به بهمن‌ماه رشد ۸,۵ درصدی را تجربه کرده است. همچنین محصول «اتوبوس» با فروش ۸۶ دستگاه در رتبه سوم قرار گرفت که در مقایسه با بهمن‌ ۲۷۴ درصد رشد به همراه داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر