بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
فروش این شرکت معدنی ۲۱ درصد رشد پیدا کرد؛

روند افزایشی ۷۸ درصدی درآمد عملیاتی "کچاد"

روند افزایشی ۷۸ درصدی درآمد عملیاتی
درآمد تجمیعی "کچاد" نسبت به سال گذشته ۷۸ درصد افزایش پیدا کرد، به‌گونه‌ای که از ۲۵۵،۵۰۳ میلیارد ریال به ۴۵۴،۲۰۷ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۵۶۹۴۴

روند افزایشی ۷۸ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش اسفند ۱۴۰۰ مجموع درآمد خود را که از فروش محصولات شناسایی کرد، برابر با ۳۸،۹۵۲ میلیارد ریال بود و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی یک سال گذشته نیز بالغ‌بر ۴۵۴،۲۰۷ میلیارد اعلام شد.

روند افزایشی ۷۸ درصدی

درآمد ماهانه "کچاد" از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بوده که بیشترین درآمد به ثبت رسیده مربوط به بازار داخلی با ۳۴،۸۸۰ میلیارد ریال است. همچنین درآمدی که از بازار خارجی در این دوره زمانی به‌دست‌آمده ۴،۰۷۲ میلیارد ریال شناسایی شد.


بیشتر بخوانید: بازگشت ۵۰ هزارتن «گندله سنگ آهن» چادرملو


درآمد ماهانه "کچاد" تا اسفندماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، درآمد شناسایی‌شده در مقایسه با اسفند ۹۹ رشد ۲۱درصدی را از خود بر جای گذاشت که درواقع این روند می‌تواند برای جذب سرمایه‌گذاری در "کچاد" مؤثر واقع شود.

همچنین درآمد تجمیعی "کچاد" طی یک سال گذشته، ۷۸ درصد افزایش پیدا کرد، به‌گونه‌ای که از ۲۵۵،۵۰۳ میلیارد ریال به ۴۵۴،۲۰۷ میلیارد ریال رسیده است.

روند افزایشی ۷۸ درصدی

همان‌طور که گفته شد بیشترین درآمد‌های "کچاد" در اسفندماه از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی شد و درآمدزاترین محصول متعلق به «کنسانتره آهن (خشک)» با ۱۴،۶۶۴ میلیارد ریال بود. نرخ فروش این محصول ۲ میلیون و ۸۵۸ هزارتومان درازای هر تن اعلام شد که با توجه به گزارش می‌توان دریافت این نرخ نسبت به بهمن‌ماه کمتر از یک درصد افزایش پیداکرده است.

میزان درآمدی که این شرکت معدنی از فروش محصولات در بازار صادراتی به ثبت رسانده برابر با ۴،۰۷۲ میلیارد ریال بود که طی یک سال سپری‌شده از سال مالی نیز درآمد به‌دست‌آمده در این بخش مبلغی بالغ‌بر ۴۷،۱۵۶ میلیارد ریال را اعلام کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازگشت ۵۰ هزارتن «گندله سنگ آهن» چادرملو
وقتی مشتریان تنها یک کالا را پسندیدند؛

بازگشت ۵۰ هزارتن «گندله سنگ آهن» چادرملو

۵۰ هزارتن گندله سنگ آهن، به کارخانه بازگشت؛

استقبال مشتریان از شمش بلوم "کچاد"

با اعلام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو؛

"کچاد" به ثبت افزایش سرمایه رسید

ارسال نظر