بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
رشد ۱۱ درصدی درآمد عملیات ثبت شد؛

افزایش درآمد تجمیعی "پرداخت"

افزایش درآمد تجمیعی
درآمد‌های کسب‌شده "پرداخت" از ابتدای سال مالی در مقایسه با دوره مشابه توانسته رشد ۱۴ درصدی طی یک سال گذشته را تجربه کند.
کد خبر : ۲۵۷۱۴۸

افزایش درآمد تجمیعی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد ماهانه شرکت به پرداخت ملت در گزارش فعالیت اسفندماه مبلغی بالغ‌بر ۲،۵۳۵ میلیارد ریال را حاصل از «فروش/خدمات» شناسایی کرد. طبق این گزارش، درآمد‌های تجمیعی "پرداخت" طی یک سال سپری‌شده به ۳۰،۵۴۰ میلیارد ریال رسیده است.

افزایش درآمد تجمیعی

میانگین درآمد ثبت‌شده در یک سال گذشته برابر با ۲,۵۴۵ میلیارد ریال شناسایی شد که نسبت به دوره مشابه ۱۴ درصد رشد را به تجربه کرده است. این روند افزایشی می‌تواند خبر مثبتی را برای سهامداران و سرمایه‌گذاران "پرداخت" به ارمغان بیاورد.

درآمد ماهانه "پرداخت" تا اسفندماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد عملیاتی که به پرداخت ملت به ثبت رساند نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش درآمد را شاهد بود که به جذب سرمایه‌گذار در شرکت به پرداخت ملت کمک خوبی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده در سامانه کدال، درآمد‌های کسب‌شده "پرداخت" از ابتدای سال مالی در مقایسه با دوره مشابه توانسته رشد ۱۴ درصدی طی یک سال گذشته را تجربه کند. همچنین در گزارش اسفندماه ۱۴۰۰ سرمایه ثبت‌شده این شرکت ۳,۰۰۰ میلیارد ریال اعلام شد.

افزایش درآمد تجمیعی

عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده به پرداخت ملت در اختیار «خدمات شارژ» قرار گرفت که درواقع مبلغی بالغ‌بر ۱،۴۹۵ میلیارد ریال درآمدزایی را از خود بر جای گذاشته است. از سوی دیگر، این شرکت در مقایسه با سال گذشته ۷ درصد افزایش را به همراه داشت.

از طرفی درآمد تجمیعی "پرداخت" در بخش «خدمات شارژ» نزدیک به ۱۷،۹۹۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد رشد را به همراه داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساحل آرام درآمد‌های
درآمد «به‌پرداخت» تغییری نسبت به ماه گذشته تجربه نکرد؛

ساحل آرام درآمد‌های "پرداخت" در بهمن‌/ رشد درآمد تجمیعی "پرداخت" به ۱۴درصد

درآمدزایی
عملکرد ماهانه به پرداخت ملت در دهمین ماه از سال جاری؛

درآمدزایی "پرداخت" از بخش خدمات شارژ

درآمد آذر "پرداخت" ۳ درصد بالاتر از میانگین ۸ ماه گذشته؛

"پرداخت" روند ثابتی از درآمدها را بر جای گذاشت

ارسال نظر