بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
بیشترین درآمد "همراه" از کدام بخش‌ها بود؛

تداوم سودآوری "همراه" در اسفند ۱۴۰۰

تداوم سودآوری
بر پایه این گزارش، درآمد اسفند نسبت به بهمن‌ماه تغییر رو به رشد ۳ درصدی را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه خود نیز ۲۴ درصد افزایش را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۵۷۱۸۹

تداوم سودآوری

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد ماهانه شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت منتهی به اسفندماه برابر با ۲۶،۵۹۴ میلیارد ریال از «فروش/خدمات» شناسایی شد. همچنین درآمد ارائه‌شده از "همراه" طی یک سال اخیر (منتهی به اسفند ۱۴۰۰) برابر با ۲۸۸،۸۹۷ هزار میلیارد ریال بود.

تداوم سودآوری


بیشتر بخوانید: اقدام "همراه" به تغییر هیات مدیره


درآمد‌های ارتباطات سیار ایران تا اسفندماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، درآمد اسفند نسبت به بهمن‌ماه تغییر رو به رشد ۳ درصدی را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه خود نیز ۲۴ درصد افزایش را به همراه داشته است؛ بنابراین "همراه" همانند چند ماه گذشته توانسته در روند افزایشی خوبی قرار بگیرد که این خبر می‌تواند در جذب سرمایه کمک کند.

تداوم سودآوری

همان‌طور که گفته شد درآمد اعلام‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۲۸۸،۸۹۷ میلیارد ریال بود که طبق گزارش منتشرشده، در این مدت‌زمان افزایش درآمد ۲۳ درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین درآمد شرکت در اسفندماه، مربوط به بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۴،۴۶۸ میلیارد ریال بود که شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه می‌شود.

از طرفی «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» نسبت به ماه گذشته رشد حدود یک‌درصدی را به همراه داشته و همچنین توانسته در مقایسه با دوره مشابه نیز ۲۴ درصد افزایش را به نام خود ثبت کند.

پس از «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» بیشترین درآمد شناسایی شده "همراه" به «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۱۰،۱۶۴ میلیارد ریال تعلق گرفت. در این راستا درآمدی که شرکت در اسفندماه اعلام کرد ۲۳ درصد بیشتر از متوسط درآمد‌های ثبت‌‎شده در ۱۱ ماهه گذشته بود، در حالی که طی این بازه زمانی متوسط درآمد شرکت ۲۱,۵۴۵ میلیارد ریال شناسایی شده بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر