بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
مس باهنر ۳،۹۸۵ تن فروش ماهانه ثبت کرد:

رشد ۳۷ درصدی فروش ماهانه در "فباهنر"

رشد ۳۷ درصدی فروش ماهانه در
درآمد‌های این شرکت فلزی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۹۰ درصدی را به همراه داشته و البته درآمد‌های تجمیعی آن نیز طی ۱۲ ماه گذشته ۸۱ درصد افزایش را در صورت‌های مالی اسفندماه به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۵۷۵۶۸

رشد ۳۷ درصدی فروش ماهانه در

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع مس شهید باهنر در فعالیت اسفندماه خود مجموع درآمد عملیاتی حاصل‌شده از فروش محصولات را مبلغی بالغ‌بر ۶،۸۵۲ میلیارد ریال اعلام کرد و همچنین این شرکت فلزی از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز درآمد‌های تجمیعی را ۵۵،۷۱۸ میلیارد ریال به ثبت رساند.

رشد ۳۷ درصدی فروش ماهانه در

این شرکت توانست درآمد‌های خود را از طریق فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و ارائه خدمات به دست بیاورد. "فباهنر" بیشترین درآمد خود در اسفندماه را از فروش در بازار داخلی با ۴،۷۴۱ میلیارد ریال اعلام کرده و در بازار صادراتی نیز ۱،۵۳۴ میلیارد ریال از فروش محصولات کسب کرد. البته در مقایسه با بهمن‌ماه این مقدار ۱۰۴ درصد افزایش را تجربه کرده است.


بیشتر بخوانید: "فباهنر" گزارش اسفندماه را منتشر کرد


درآمد‌های فباهنر تا اسفند ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه صنایع مس شهید باهنر توانسته افزایش ۵۱ درصدی را تجربه کند.

درآمد‌های این شرکت فلزی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۹۰ درصدی را به همراه داشته ضمن آنکه درآمد‌های تجمیعی این شرکت نیز طی ۱۲ ماه گذشته با افزایش ۸۱ درصد در صورت‌های مالی اسفندماه روبه‌رو بوده است.

رشد ۳۷ درصدی فروش ماهانه در

طبق گزارش مالی افشاشده این شرکت، بیشترین درآمد حاصل از فروش محصولات، مربوط به محصول «تسمه و ورق مسی» بود که از فروش این محصول در بازار داخلی مبلغی بالغ‌بر ۱،۵۸۶ میلیارد ریال به دست آمد.

از سوی دیگر، نرخ فروش این کالا برابر با ۲۹۴ میلیون و ۳۷۲ هزارتومان درازای هر تن به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته افزایش نرخ حدود ۲ درصدی را به همراه داشته ۹ و عنوان گران‌ترین محصول این شرکت را به خود اختصاص داده است.

میزان فروش فباهنر در اسفند ۱۴۰۰ افزایش یافت

از طرفی مقدار فروش محصولات "فباهنر" طبق گزارش‌ها ۳،۹۸۵ تن اعلام شد که با افزایش فروش ماهانه ۳۷ درصدی مواجه بود. همچنین بیشترین مقدار فروش محصولات این شرکت در بازار داخلی با ۱،۹۶۹ تن اعلام شد و البته پرفروش‌ترین محصول آن نیز متعلق به «تسمه و ورق مسی» با ۵۳۹ تن بود.

"فباهنر" در اسفندماه توانست ۶۱۸ تن از محصولات خود را در بازار صادراتی بفروشد که با ۱۰۵ درصد رشد نسبت به بهمن‌ماه مواجه بود، همچنین بیشترین مقدار فروش ماهانه در بازار خارجی مربوط به «تسمه و ورق مسی» با ۱۷۳ تن شناسایی شد.

طبق این گزارش، شرکت صنایع مس شهید باهنر طی ۱۲ ماه سپری‌شده از سال مالی مقدار فروش تجمیعی خود را ۵۵،۷۱۸ تن اعلام کرده که بیشترین مقدار فروش این شرکت فلزی در بازار داخل کشور با ۱۸،۰۴۴ تن رقم خورد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر