بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
آسیاتک و ۲ طرح کلان زیر ساختی/ دغدغه‌ای بابت تأمین پهنای باند نداریم
بر اساس مصوبه ابلاغ‌شده ۱۵ درصد از سهم آسیاتک عرضه صورت گرفت که ۱۲ برای عموم سهامداران و ۳ درصد نیز برای صندوق‌ها و در ۳ ماه آینده در تعهدات شرکت است که ۱۰ درصد به میزان عرضه اضافه شود و در اختیار شرکت بورس و بازار گردان قرار بگیرد.
کد خبر : ۲۵۷۷۶۵

محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل آسیاتک+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شرکت آسیاتک در پاسخ به این سؤال که چند درصد از سهم آسیاتک وارد بازار می‌شود و پیش‌بینی شرکت از تعداد مشارکت‌کنندگان برای خرید سهم آسیاتک به چه میزان است، چنین بیان کرد: بر اساس مصوبه ابلاغ‌شده ۱۵ درصد از سهم آسیاتک عرضه صورت گرفت که ۱۲ برای عموم سهامداران و ۳ درصد نیز برای صندوق‌ها و در ۳ ماه آینده در تعهدات شرکت است که ۱۰ درصد به میزان عرضه اضافه شود و در اختیار شرکت بورس و بازار گردان قرار بگیرد و با مراتبی که به بازار گردان ابلاغ‌شده این مقدار عرضه اتفاق افتاد.

وی در خصوص درخواست افزایش پهنای باند به شرکت‌های زیرساخت چنین گفت: شرکت آسیاتک در سال گذشته سرمایه‌گذاری بزرگی را در ارتباط با شرکت زیرساخت انجام داده‌ایم و تجهیزات لازم در شرکت را تأمین و اجرایی کرده‌ایم و در حال حاضر به‌صورت روزمره هر مقدار که نیاز به پهنای باند باشد، در کنترل کیفیت نیاز ببینیم که کیفیت مشترکین کاهش پیدا نکند، پهنای باند به‌صورت خودکار اضافه می‌شود و با شرکت زیرساخت دغدغه‌ای از نظر تأمین پهنای باند از سوی آسیاتک وجود ندارد.

وی اظهارکرد: شرکت آسیاتک ۲ طرح کلان زیرساختی در حوزه مرکز داده‌ها و دسترسی مشترکین به اینترنت پرسرعت از طریق فیبر نوری دارد و این‌ها مربوط به سرویس‌های زیرساختی است،در بخش انواع سرویس‌های خدماتی ارتباطی مانند خدمات ابری و خدمات نمایش خانگی نیز سرمایه‌گذاری آن‌ها انجام‌شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
افشاگری و تذکر شدید عضو هیئت رئیسه مجلس به سازمان بورس درباره سودهای پرداخت نشده سهامداران در سالهای گذشته:

سید محسن دهنوی نماینده مجلس،‌امروز در فضای مجازی نوشت: پس از ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۱ و بخشنامه سازمان بورس، تمامی شرکت‌های بورسی، موظف به واریز سود تقسیمی از طریق سجام هستند.

بر اساس اطلاعیه‌های منتشره از سوی ۹۳ شرکت متقاضی پرداخت سود، در سال جاری تا کنون ۲۶ شرکت روش واریز سود را نسبت به سال گذشته تغییر داده و سجامی شده‌اند، اما همچنان ۲۲ شرکت، غیرسجامی هستند که سازمان بورس باید هر چه سریع‌تر تغییر روش واریز سود این شرکت‌ها را پیگیری کند.

متأسفانه شرکت‌های با نماد وصنا، ولشرق و ثبهساز به بهانه واریز سود از سجام، زمان‌بندی تقسیم سود خود را به تأخیر انداخته‌اند.

سازمان بورس نباید اجازه تاخیر واریز سود شرکت‌ها به این بهانه را بدهد. سودهای رسوب‌شده مردم طی سالیان گذشته نیز حق‌الناس است که واریز آن از طریق سجام باید هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد. فقط به واریز سود امسال اکتفا نشود و تمامی مانده سود سال‌های پیش، از سجام پرداخت شود.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
اسیا تک جیب مشتزیان اینتر نت خانگی را خالی کرده . برای نمونه ظرف مدت دو روز دوبار به سایت اسیاتک مراجعه کردم دو گیگ ار حجم کم شد !!!!اعتراض کردم جوابی ندادند.