بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفت‌وگو با بورس نیوز؛

سیمان آبیک و پتروشیمی اروند، در صف عرضه بورس تهران

سیمان آبیک و پتروشیمی اروند، در صف عرضه بورس تهران
در صنعت سیمان مانند سیمان آبیک و دیگر سیمانی‌ها، در پتروشیمی همچون پتروشیمی اروند و در صنعت سرمایه‌گذاری شرکت‌هایی وجود دارند که به‌مرور و پس از گذراندن تشریفات معارفه، گام‌به‌گام در بورس عرضه می‌شوند.
کد خبر : ۲۵۷۷۶۶

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، محمود گودرزی مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در خصوص اینکه تا پایان سال چه تعداد عرضه اولیه وجود خواهد داشت و اگر مورد استقبال سهامداران قرار نگیرد واکنش آن‌ها چه خواهد بود پاسخ داد: سیاست بورس تهران بر این مبنا بنا شده که تمام عرضه‌های اولیه بر اساس حال و احوال بازارسرمایه اجرایی می‌شود و قرار نیست بدون درنظر گرفتن شرایط معاملات بازارسرمایه، صف عرضه‌های اولیه به حرکت دربیاید.

وی ادامه داد: بر اساس همین موضوع، عرضه‌های اولیه‌ای که در مقیاس شرکت‌های کوچک و متوسط بوده و خیلی در تغییر روند بازار نقشی نداشتند، به زیر تابلوی بورس آمدند.

گودرزی از سوی دیگر، به دیگر عرضه‌های اولیه در بورس تهران اشاره کرد و گفت: در صنعت سیمان مانند سیمان آبیک و دیگر سیمانی‌ها، در پتروشیمی همچون پتروشیمی اروند و در صنعت سرمایه‌گذاری شرکت‌هایی وجود دارند که به‌مرور و پس از گذراندن تشریفات معارفه، گام‌به‌گام در بورس عرضه می‌شوند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت بورس تهران در آیین رونمایی بزرگترین دیتاسنتر بورس تهران:

اولویت بورس تهران ارائه سرویس‌های دیجیتالی است

دامنه نوسان وسیع تر می شود
مدیرعامل شرکت بورس تهران خبر داد:

دامنه نوسان وسیع تر می شود

طی حکمی از سوی هیات مدیره بورس تهران :

محمود گودرزی کلیددار بورس تهران شد

ارسال نظر