بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
در گفتگو با بورس نیوز مطرح شد:

بورس، آماده پذیرش عرضه‌های اولیه

بورس، آماده پذیرش عرضه‌های اولیه
با تثبیت شرایط فعلی، ورود مناسب نقدینگی و عرضه‌های اولیه با قیمت مناسب یعنی ارزان‌تر از سایر سهم‌ها، می‌توان به افزایش رشد بازار امیدوار شد.
کد خبر : ۲۵۷۷۷۶

بورس، آماده پذیرش عرضه‌های اولیه

محمد رضانژاد مدیر تحلیل سبدگردان آرمان اقتصاد در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص عرضه‌های اولیه بازار مطرح کرد: با توجه به ورود نقدینگی که از اواخر سال گذشته به وجود آمده و همچنان ادامه دارد، می‌توان گفت درصورتی‌که این عرضه‌ها بتوانند با قیمت مناسب وارد بورس شوند، در افزایش تنوع صنایع، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها نیز تأثیر بسزایی خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: نیمه دوم ۱۳۹۸ تکرار خواهد شد


وی در ادامه افزود: در این راستا باید شرایط مقطعی در بورس لحاظ شود تا عرضه‌های اولیه منجر به افزایش قیمت و ایجاد جو منفی نشوند. درواقع اگر این عرضه‌ها در شرایط فعلی صورت بگیرد، ورود نقدینگی و افزایش حجم معاملات قابل پیش‌بینی خواهد بود؛ بنابراین می‌توان گفت در کل این اقدام مشکلی ندارد؛ اما اگر در شرایط متشنج بازار سرمایه صورت بگیرد، باعث ایجاد جو منفی می‌شود.

رضانژاد در پایان خاطرنشان کرد: درنهایت با تثبیت شرایط فعلی، ورود مناسب نقدینگی و عرضه‌های اولیه با قیمت مناسب یعنی ارزان‌تر از سایر سهم‌ها، می‌توان به افزایش رشد بازار امیدوار شد که در غیر این صورت منجر به آسیب بورس خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
گروه پالایشی و خودرو، نور چشم بازار سرمایه
در پیش‌بینی امروز بازار سرمایه مطرح شد:

گروه پالایشی و خودرو، نور چشم بازار سرمایه

نیمه دوم ۱۳۹۸ تکرار خواهد شد
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

نیمه دوم ۱۳۹۸ تکرار خواهد شد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
کارشناس بازار سرمایه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
کامل از طریق کدال بررسی کردم سود سنوات شرکتهای زیر چرا واریز نشده؟این شرکتها پول بسیاری از سهامداران را نداده اند.این شرکتها سود سهام پارسال و سالهای قبل را از سجام واریز نکرده اند.بیشترشون سود را از بانکهای خصوصی که شعبه در شهرستانها ندارند پرداخت میکردن یا درخواست شماره حساب میکردن و تعداد سهامداران این شرکتها در 5 سال گذشته خیلی زیاد بوده و سهامداران خرد زیادی در سال 1398 و 1399 وارد این شرکتها شده اند لذا سود رسوب کرده بیشتری دارند.لطفا این لیست را اطلاع رسانی کنید تا در اولویت پرداخت سودهای رسوبی قرار گیرد.عرضه اولیه ها را در اولویت بگذارید چون سهامداران بیشتری دارند و سودهای کم میدادن برای همین خیلی ها برای دریافت سودها مراجعه نمیکرد.چون در جریان هستم جهت اطلاع و پیگیری اعلام کردم.لطفا پیگیری کنید.باتشکر
ثبهساز/ ثامید / صبا/برکت/ شفا/ ولکار/ امین/ سپید/ دکپسول/ رنیک/ ساوه/ قرن/ غگیلا/ فتوسا/ فگستر/ وهامون/ شاروم/ بپیوند/ وکبهمن/ شبصیر/ افق/ تاپکیش/ ومعلم/ تبرک/مادیرا / چخزر / سیمرغ /زشگزا/ زبینا/ زقیام/ریشمک
شتران/شبریز/شبهرن/ونفت/وخارزم/غبهنوش/خودکفا/ثشاهد/کرمان/کرماشا/سرچشمه/تاپیکو/پارسان/ملت/سمگا/
میدکو/فرآور/فباهنر/فخاس/فاسمین/کیمیا/کروی/کبافق/فزرین/پتایر/چکاپا/چکارن/کماسه/کطبس/تلیسه/داسوه/دیران
غگل/غگلپا/غچین/غدیس/غشهداب/غگلستا/ونیرو/بجهرم/ورنا/ختوقا/خگستر/خساپا/خودرو/لپارس/بکاب/بترانس/گکوثر/وکادو
دسبحان/داوه/دکوثر/دامین/کفرآور/کهمدا/سبهان/سخوز/اپرداز/رتاپ/رانفور/ثفارس/ثالوند/بنو/وآفری/اخابر/توریل/حریل/سدبیر