بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
هدف اولیه؛ شاخص پله یک میلیون و ۵۸۶ هزار واحد
سهامداران باید بدانند که تصویر حرکتی شاخص‌ها رو به جلو خواهد بود و شاخص‌های بازدهی بازار با رشد مناسبی همراه خواهند شد. چرا که تصورمان بر آن است شاخص کل می‌تواند به پله یک میلیون و ۵۸۶ هزار واحد دسترسی پیدا کند که تقریبا سقف یکساله اخیر خواهد بود.
کد خبر : ۲۵۷۷۹۷

دسترسی شاخص به پله یک میلیون و ۵۸۶ هزار واحد

به گزارش بورس نیوز، بازار سرمایه در آخرین رفتار معاملاتی که از خود نشان داد حاکی از آن بود که بازار با یک گیجی خاصی رو به رو شده و انتظار داریم که در نیمه نخست زمان معاملات امروز نیز این گنگی در بازار ادامه داشته باشد. اما برای نیمه دوم بازار پیش بینی می‌شود که از حجم عرضه‌ها کاسته و دست خریداران نسبت به فروشندگان برتری پیدا کند.

اما سهامداران باید بدانند که تصویر حرکتی شاخص‌ها رو به جلو خواهد بود و شاخص‌های بازدهی بازار با رشد مناسبی همراه خواهند شد. چرا که تصورمان بر آن است شاخص کل می‌تواند به پله یک میلیون و ۵۸۶ هزار واحد دسترسی پیدا کند که تقریبا سقف یکساله اخیر خواهد بود و حتی می‌تواند یک گام رو به جلوی دیگری نیز بردارد و ان هم رسیدن به پله یک میلیون و ۶۴۰ هزار واحدی است.

البته سهامداران باید بدانندحرکت شاخص کل با اصلاح‌ها و توقف‌هایی همراه می‌شود، اما حرکت بلندمدت شاخص رسیدن به پله ۲۱۰۰ یا مقاومت بعدی آن ۲۷۰۰ میلیون واحدی خواهد بود، اما نباید سرمایه گذاری را کوتاه مدت چید و اگر بلندمدت یا حداقل میان مدت اقدام به سرمایه گذاری در بازار کنید می‌توانید از لحاظ سهم‌های کوچک نیز آن ریزش سال‌های گذشته را جبران کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر