بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
اکسکوینو تبادل جامع در حوزه رمزارزهاست/ بومی سازی و پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین توسط اکسکوینو
مدیر مارکتینگ شرکت اکسکوینو گفت: اکسکوینو تبادل جامع در حوزه رمزارزهاست. اگر بخواهیم درباره نقطه عطف ایجاد شده صحبت کنیم شرکتی دانش بنیان است و توانسته تکنولوژی بلاکچین را به صورت بومی سازی، پیاده سازی کند.
کد خبر : ۲۵۸۱۸۳

مجتبی سادات+بورس نیوز

مجتبی سادات، مدیر مارکتینگ شرکت اکسکوینو در خصوص شرکت اکسکوینو در گفتگو با بورس نیوز اظهار کرد: اکسکوینو تبادل جامع در حوزه رمزارزهاست. اگر بخواهیم درباره نقطه عطف ایجاد شده صحبت کنیم شرکتی دانش بنیان است و توانسته تکنولوژی بلاکچین را به صورت بومی سازی، پیاده سازی کند.



وی افزود: شرکت ما نود‌هایی که در فضای بلاکچین وجود دارد را بومی سازی و سپس پیاده سازی می‌کند. در واقع نود‌هایی هستند که به بقیه نود‌ها بحث سکرونایزیشن دیتا را انجام می‌دهد که این موضوع بزرگترین دستاورد ماست. هر اتفاقی بیفتد ما همیشه در این فضا هستیم و با مثال ساده‌تر مثل دفتردار‌ها هستیم که اطلاعات این شبکه را ذخیره می‌کنیم. این موضوع به ما می‌تواند کمک بسیاری کند و حتی در فضای تحریم نیز سرویس ما قطع نخواهد شد.

سادات در خصوص مزیت رقابتی شرکت ادامه داد: ما هم صرافی هستیم و هم فضای مارکت پلیس را داریم. یعنی کاربران هم می‌توانند با یکدیگر معمله کنند و هم به خودمان که به عنوان صرافی هستیم معامله انجام دهند.

مدیر مارکتینگ شرکت اکسکوینو در این باره خاطرنشان کرد: ما اولین نفر بودیم که به متاورس ورود کردیم، یکسری ایونت‌ها را اجرا کردیم و آثار ایرانی را برای اولین بار در این فضا به نمایش گذاشتیم. بعد از آن نیز می‌خواهیم فضایی را برای اینکه ایرانی‌ها به صورت اقتصادی بهره ببرند، ایجاد کنیم.

وی با اشاره با بازار رمزارز‌ها بیان کرد: بازار رمزارز‌ها دو منظر دارد. یک منظر بحث اقتصادی است که رشد می‌کند یا خیر که این موضوع نیز معیار‌های مختلفی مثل جنگ و. بر آن تاثیرگذار است. در مجموع بازار رمزارز‌ها فضای رو به رشدی بر پایه دیجیتال است. دیجیتال عصر جدیدی است که همه از آن بهره برداری می‌کنند.

سادات در این باره توضیح داد: در واقع کریپتو هم در این فضا قرار گرفته و آینده به این سمت پیش می‌رود. هرچه کشور‌ها در این فضا ورود کنند قطعا شرکت‌های بزرگتر هم بیشتر استقبال می‌کنند. در حال حاضر شرکت‌های بزرگترز مثل فیس بوک اسمش را به متا تغییر داده که بتواند در فضای متاورس فعالیت خود را دنبال کند، شرکت سامسونگ نمایشگاه راه اندازی کرده است. شرکت‌هایی مثل ایلان ماسک که حتی با توئیت‌های آن موجی ایجاد می‌شود که قیمت‌ها بالا و پایین می‌شود.

مدیر مارکتینگ شرکت اکسکوینو ادامه داد: فضای رمزارز‌ها نیاز به دانش دارد. مردم باید مطالعه کنند و در واقع زیرساخت هر ارز را بشناسند. هر ارز تعریف و دورنمایی دارد. برای ابتدای کار کسانی که می‌خواهند وارد این فضا شوند مبلغ حتی کم را که به آن نیازی ندارد وارد کرده و به صورت بلندمدت به آن نگاه کنند. با مطالعات اولیه وارد این فضا شوند و بر اساس اطلاعات و مبلغ خود روی چند ارز سرمایه گذاری کنند تا بعد از مدتی عدد خوبی را داشته باشند.

سادات درباره حضور در جشنواره‌ها گفت: جشنواره زیاد داریم. می‌توان گفت اکسکوینو در همه فضا‌ها سرگردان است. در حال حاضر در جشنواره‌ای به نام برکت هستیم که از ماه رمضان برگزار شد و به دلیل استقبال زیاد زمان آن را تمدید کردیم. کاربرانی که در این پلتفرم می‌آیند با آورده‌ای در حد ۱۰۰ دلار می‌توانند ۱۰ دلار از ما هدیه بگیرند و با دعوت از دوستان خود به پلتفرم ما جایزه هم می‌گیرند که از ۳۰۰ تا یک میلیارد تومان است. جشنواره خیلی بزرگ و خوبی است و کاربران برای آغاز ورود از این فضا می‌توانند بهره ببرند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر