بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
سیگنالی برای آقازاده ها/به معجزه اعتقاد دارید؟
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به سیگنالی برای جلب رضایت آقازاده ها و معجزه ای که قرار است جاده مخصوص را متحول کند و یک جراحی عجیب که جیب و گوش و کلیه مان را برید و...
کد خبر : ۲۵۸۲۷۰

به معجزه اعتقاد دارید؟ جاده مخصوص را رصد کنید

به گزارش بورس نیوز، اهالی پاستور خبر از یک جراحی اقتصادی دادند و باز سرمان گول مالیدند تا در عالم بیهوشی(شما بخوانید مستی ناشی از دریافت چندرغاز یارانه) گوش و کلیه مان را با هم ببرند! نه فقط روغن و مرغ و ماکارونی که هر آنچه فکرش را هم نمی کردیم، گران شد و دریغ از ذره ای عدالت! مردم در عرض همین چند روز، چند برابر چندرغاز اعانه ای که از دولت گرفته اند خرج کرده اند و چند دانه روغن و ماکارونی و تخم مرغ خریده اند! فقط مانده ایم از پررویی بعضی اهالی باب همایون که فرموده اند با این اعانه ای که پرداختیم، مردم پول اضافه هم می آورند! خدا کند خوشی زیر دل این مردم نزند و زیاد ولخرجی نکنند...

طرحی که یک کلنگ هم ارزش نداشت 

طرح نهضت مسکن را که خاطرتان هست؟ همان که قرار بود سالی ۱ میلیون واحد مسکونی بسازند. ماه هاست که وعده دهندگان در پاستور مستقر شده و نان و نمک ملت را می خورند؛ ولی فعلا حتی محض رضای خدا که یک کلنگ دکوری هم زمین نزده اند. نکته اینجاست که تا همین الان انبوه سازان اعلام کرده اند با قیمت های کنونی و با احتساب زمین رایگان، احداث هر متر حداقل ۵ میلیون و به روایتی هم ۱۰ میلیون خرج دارد! یعنی یک واحد ۵۰ متری که تحویل آن چند سالی هم زمان خواهد برد، دست کم ۵۰۰ میلیون هزینه ساخت دارد. بماند که این برآورد هزینه مربوط به قبل عید و گرانی ها بوده و تا همین جای کار علی الحساب سیمانی ها اعلام کرده اند دنبال افزایش نرخ پایه محصول شان هستند!

به معجزه اعتقاد دارید؟ جاده مخصوص را رصد کنید

کل کل بر سر واردات خودرو ادامه دارد. برخی اهالی بهارستان بر طبل آزادسازی واردات خودرو می کوبند و برخی دیگر معتقدند این حرف ها فقط برای خودنمایی و پیش خرید رای است و ارز کافی برای واردات خودرو در حد تامین نیاز بازار داخل وجود ندارد! البته غیر مستقیم سیگنال داده اند آقازاده ها ناراحت نباشند که هر جوری باشد، چند هزار دستگاهی خودروی لوکس وارد خواهند کرد تا ویراژ شبانه در اندرزگو به دل آقازاده ها بچسبد. ولی نکته جالب اینجاست که این دوستان در یک شو باورنکردنی مهلت ۳ روزه برای ارتقای کیفیت خودرو تعیین کرده اند. ما که نفهمیدیم خودشان را سرکار گذاشته اند یا ما را؟! چطور صنعتی که ۴ دهه روز به روز بدتر شده، قرار است ۳ روزه متحول شود؟ معجزه ای در راه است؟

نان تحریم برای برخی ناشران بورسی

بعضی شرکت های بورسی به منظور اجرای طرح های توسعه ای، افزایش سرمایه داده و پول از سهامدار گرفته اند؛ ولی سال هاست که به بهانه تحریم، هیچ خبری از توسعه نیست! نظارتی روی عملکرد این شرکت ها هست؟ وجوه حاصل از آورده نقدی سهامداران کجا رفته؟

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین احمدیوسفی۰۹۱۳۲۴۸۸۵۲۸
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
سلام مثلأ نمادفردابیمه هوشمندچهارتاپنج ماه عرضه اولیه شده پول مردم به جیبش اما فعالیتی ندارد
ناشناس
Germany
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
افزایش سرمایه را همانطور که سال ۹۹ مستقیم جیب بری از سهامدار خرد کردند حالا هم تتمه پولها را به اسم افزایش سرمایه به کام مافیا شرکت خصولتی دولت کریمه هاپولی خواهد کرد ،، بازار بهتر دم دست تر از بورس برای عالیجنابان بازار ی نیست که هم از آخور می‌خورند هم از توبره ،،،!!در صورتی که سایر بازارها نه که افتی نداشته اند بلکه جلو تر از تورم در حرکتند چون دم به تله دولت اعوان انصارش نمد هند،،مافیای قدرت را با خود بهمراه دارد!!