بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
درآمد "سبهان" در روند نزولی قرار گرفت:

کاهش ۲۹ درصدی درآمد "سبهان"

کاهش ۲۹ درصدی درآمد
درآمد ماهانه "سبهان" از فروش محصولات خود، در مقایسه با اسفندماه در روند نزولی ۲۹ درصدی قرار گرفت. البته این شرکت توانسته نسبت به دوره مشابه خود در سال گذشته، ۱۷۲ درصد افزایش یابد.
کد خبر : ۲۵۸۲۸۵

کاهش ۲۹ درصدی درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت سیمان بهبهان در گزارش فروردین‌ماه از فروش محصولات به ثبت رساند، برابر با ۳۹۳ میلیارد ریال بود. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت به دلیل شروع سال مالی برابر با همین مقدار اعلام‌شده است.

کاهش ۲۹ درصدی درآمد

همچنین درآمد ماهانه این شرکت، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور به ثبت رسیده است. البته عمده‌ترین درآمد آن در بازار‌های صادراتی با ۳۳،۱۹۲ تن صورت گرفته که در واقع ۵۴ درصد از کل درآمد‌های ماهانه را در برمی‌گیرد. سایر درآمد‌های "سبهان" نیز در بازار داخلی با ۳۱،۷۰۳ تن در صورت مالی شرکت اعلام شد.


بیشتر بخوانید: "سبهان" به فکر پرداخت سود شد


روند نزولی درآمد "سبهان" در فروردین‌ماه

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه "سبهان" از فروش محصولات خود، در مقایسه با اسفندماه در روند نزولی ۲۹ درصدی قرار گرفت. البته این شرکت توانسته نسبت به دوره مشابه خود در سال گذشته، ۱۷۲ درصد افزایش یابد.

کاهش ۲۹ درصدی درآمد

بر اساس گزارش منتشرشده در سامانه کدال، عمده‌ترین درآمد حاصل از فروش محصولات این شرکت در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مربوط به محصول «کلینکر» در بازار صادراتی با ۲۱۱ میلیارد ریال تعلق گرفت. این بخش از "سبهان" نسبت به اسفندماه ۱۴۰۰ با کاهش ۳۵ درصدی همراه بوده و البته نرخ فروش آن نیز در حدود ۶۳۶ هزار تومانهزار تومان در ازای هر تن شناسایی‌شده است.

مقدار فروش محصولات "سبهان"

طبق این گزارش، "سبهان" توانست ۶۴،۸۹۵ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخلی و صادراتی به فروش برساند که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۳۱ درصدی همراه بود. از طرفی پرفروش‌ترین محصول این شرکت در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در اختیار «کلینکر صادراتی» با ۳۳،۱۹۲ تن قرار گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر