بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آهن آنلاین:

وظیفه ما ارائه شفاف انواع مقاطع فولادی است

مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آهن آنلاین گفت: وظیفه ما ارائه شفاف انواع مقاطع فولادی است و بیش از چندهزار کالا در سایت ما موجود است. ما مصرف کننده را به تولیدکننده متصل می‌کنیم و تا حدممکن واسطه را از بازار حذف می‌کنیم.
کد خبر : ۲۵۸۴۲۱

وظیفه ما ارائه شفاف انواع مقاطع فولادی است

بهراد منتظری، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آهن آنلاین در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص فروشگاه اینترنتی آهن آنلاین اظهار کرد: آهن آنلاین شرکتی با مارک پلیس است و کاملا پیشتاز و نوآور است و مشابهی در کشور ندارد. ما برای اولین بار این مدل را طراحی و اجرا کردیم. وظیفه ما ارائه شفاف انواع مقاطع فولادی است و بیش از چندهزار کالا در سایت ما موجود است. ما مصرف کننده را به تولیدکننده متصل می‌کنیم و تا حدممکن واسطه را از بازار حذف می‌کنیم.



وی در خصوص آغاز فعالیت این فروشگاه بیان کرد: شروع فعالیت ما از سال ۱۳۸۸ بوده که ابتدا به عرضه قیمت و اطلاع رسانی به صورت یک سیستم خبررسانی مشغول به کار بودیم. از سال ۹۴ در حیطه خرید و فروش هم وارد شدیم و سعی کردیم به صورت گسترده در این زمینه فعالیت را آغاز کنیم.

منتظری ادامه داد: ما از سال گذشته کار را شروع کردیم. صورت مالی را با شرکت‌های بورسی پیش بردیم. منابع جذب سرمایه را روی بانک‌ها و سرمایه گذاری را زیرنظر بانک مرکزی آغاز کردیم. همه مراحل را طی کردیم، اما متاسفانه بورس برای این موضوع سازوکاری ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از نظر بورس چیزی را که لمس می‌کنند قابل ارزش گذاری است. از نظر بورس گوگل قابل ارزش گذاری نیست. اگر گوگل به ایران بیاید و بخواهد در بورس سرمایه گذاری کند، بورس سازوکاری ندارد و نمی‌توانند به یک برند، ارزش دهد.

مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آهن آنلاین درخصوص انتظار از دولت گفت: فقط سنگ اندازی نکنند. تصمیمات خلق الساعه نگیرند. این تصمیمات باعث می‌شود تا تولیدکننده و مصرف کننده تحت الشعاع قرار گیرند. ما مطابق چند سازمان مثل مالیات و صمت ... که قوانین کاملا شفاف و واضحی دارند پیش می‌رویم.

منتظری در پایان گفت: ما شدیدا مشکل نیرو داریم. بحث حقوق وزارت کار را نداریم. حقوقی که به نیروهایمان می‌دهیم عددی است که در شان جوانان و مردم ایران است. فقط نیروی متخصص می‌خواهیم. نیرویی که فقط از دانشگاه بیرون نیامده باشد. قبول کند که سواد تنها، اجرا نیست.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر