بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
غلتک سازان سپاهان صورت مالی خود را منتشر کرد:

فروش و درآمد "فسازان" نزولی شد

فروش و درآمد
غلتک سازان سپاهان ۲۹ درصد کاهش درآمد را نسبت به اسفندماه تجربه کند که البته دراین‌بین لازم به ذکر بوده "فسازان" توانسته در مقایسه با سال گذشته ۷۶ درصد رشد را به همراه داشته باشد.
کد خبر : ۲۵۸۵۳۰

فروش و درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت غلتک سازان سپاهان در گزارش فعالیت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ میزان درآمد به‌دست‌آمده از فروش محصولات برابر با ۲،۴۵۹ میلیارد ریال شناسایی شد. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت به دلیل شروع سال مالی، برابر با همین مقدار اعلام‌شده است.

فروش و درآمد

از طرفی شرکت "فسازان" توانسته در فروردین‌ماه از ۳ بخش ارائه خدمات، بازار داخلی و صادراتی درآمد کسب کند که در این راستا بیشترین درآمد به بازار صادراتی با ۲,۲۶۴ میلیارد ریال تعلق گرفت.


بیشتر بخوانید: تاثیر نرخ جهانی فولاد بر افزایش سود "فسازان"


درآمد‌های شناسایی‌شده فسازان در فروردین ۱۴۰۱

بر پایه گزارش صورت گرفته، غلتک سازان سپاهان ۲۹ درصد کاهش درآمد را نسبت به اسفندماه تجربه کند که البته دراین‌بین لازم به ذکر بوده "فسازان" توانسته در مقایسه با سال گذشته ۷۶ درصد رشد را به همراه داشته باشد.

طبق گزارش منتشرشده در سامانه کدال، بیشترین درآمدی که این شرکت غلتک سازی در فروردین‌ماه از خود بر جای گذاشته مربوط به محصول «شمش» در بازار صادراتی با ۲،۲۶۴ میلیارد ریال بوده که درواقع نرخ فروش آن درازای هر تن ۱۵ میلیون و ۲۷۶ هزار تومان به ثبت رسید.

فروش و درآمد

پس‌ازآن نیز بخش «قطعات» توانست با فروش حدود ۱۱۳ میلیارد ریال در بازار داخلی، رتبه بعدی درآمدزاترین‌های این شرکت را به نام خود ثبت کند.

بر اساس این گزارش، شرکت "فسازان" توانسته در فروردین‌ماه سال جاری ۱۵,۴۶۵ تن از محصولات خود را به فروش برساند که در مقایسه با ماه گذشته روند نزولی ۳۸ درصدی را تجربه کرده است. در این راستا پرفروش‌ترین محصول شرکت در اختیار «شمش صادراتی» با ۱۴,۸۲۴ تن قرار گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تاثیر نرخ جهانی فولاد بر افزایش سود
شرکت غلتک سازان سپاهان اعلام کرد؛

تاثیر نرخ جهانی فولاد بر افزایش سود "فسازان"

افزایش عوارض گمرکی با حذف ارز دولتی
در گفتگو با بورس نیوز مطرح شد:

افزایش عوارض گمرکی با حذف ارز دولتی

دورهمی سهامداران
مجمع فوق العاده شرکت غلتک سازان سپاهان برگزار می شود؛

دورهمی سهامداران "فسازان" در هفته آینده

ارسال نظر