بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
درآمد این شرکت درروند صعودی قرار گرفت:

درآمد "تپسی" جلو زد

درآمد
بیشترین درآمد این شرکت فناوری از طریق بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با حدود ۳۲۵ میلیارد ریال به‌دست‌آمده که درواقع نسبت به فروردین‌ماه توانسته درروند صعودی ۵۱ درصدی قرار بگیرد.
کد خبر : ۲۵۸۶۱۹

درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های حاصل را حدود ۳۴۲ میلیارد ریال شناسایی‌شده که نسبت به ماه گذشته افزایش ۴۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

درآمد

از سوی دیگر، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت طی دوره یک‌ماهه برابر با ۱,۱۷۰ میلیارد ریال اعلام شد. همچنین درآمد تجمیعی شرکت در اردیبهشت‌ماه برابر با ۵۸۳ میلیارد ریال شناسایی‌شده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۱۰۴ درصد افزایش پیداکرده است.


بیشتر بخوانید: درآمد «کمیسیون» تپسی به ۲۲۷ میلیارد ریال رسید


درآمد‌های شناسایی‌شده "تپسی" تا اردیبهشت ۱۴۰۱

بر پایه گزارش‌هایی که در سامانه کدال به ثبت رسیده، می‌توان گفت شرکت "تپسی" توانسته در یک سال اخیر روند خوبی را پشت سر بگذارد. از سوی دیگر، بیشترین درآمد این شرکت فناوری از طریق بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با حدود ۳۲۵ میلیارد ریال به‌دست‌آمده که درواقع نسبت به فروردین‌ماه توانسته درروند صعودی ۵۱ درصدی قرار بگیرد؛ بنابراین می‌توان گفت این بخش حدود ۹۵ درصد از درآمد شرکت را دربرگرفته است.

درآمد

طبق گزارش صورت گرفته، پس از «کمیسیون دریافتی از سفیران» بخش «سرویس تلفنی» توانست با ۱۴ میلیارد ریال درآمدزایی، وارد جایگاه بعدی شود. البته لازم به ذکر بوده که این بخش نیز نسبت به ماه گذشته خود افزایش ۲۱ درصدی را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت شد؛

"آسیاتک" موفق به اخذ مجوز PAP

مصاحبه اختصاصی با مدیرعامل شرکت تپسی

"تپسی" نگرانی از بابت حضور رقبای جدید در بازار ندارد

ارسال نظر