بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
سفر ارزان و راحت به قشم همراه با فلای تودی
قشم سرزمین شگفتی‌هاست. اگر دوست دارید زیباترین و اسرارآمیزترین جاذبه‌های جنوب ایران را ببینید باید سفر به قشم را در برنامه‌های خود قرار دهید.
کد خبر : ۲۵۸۶۵۶

سفر ارزان و راحت به قشم همراه با فلای تودی

به گزارش بورس نیوز، قشم سرزمین شگفتی‌هاست. اگر دوست دارید زیباترین و اسرارآمیزترین جاذبه‌های جنوب ایران را ببینید باید سفر به قشم را در برنامه‌های خود قرار دهید. از جاذبه‌های تاریخی گرفته تا طبیعتی حیرت انگیز، این جزیره شما را به دنیای دیگری وارد می‌کند. با جزیره قشم بیشتر آشنا شوید و با این راهنما، از خرید بلیط هواپیما قشم تا رزرو هتل قشم را به راحتی انجام دهید و سفری ارزان و راحت به یکی از شگفت انگیزترین نقاط ایران تجربه کنید.

بلیط قشم را از کجا بخریم

در برنامه سفرتان به قشم در قدم اول باید نسبت به خرید بلیط قشم اقدام کنید. خرید بلیط هواپیما از طریق فلای تودی هم بسیار آسان است و هم می‌توانید با توجه به بودجه خود پرواز به قشم را انتخاب کنید. در قسمت مربوط به بلیط هواپیما داخلی، مقصدتان را قشم انتخاب کنید تا پرواز‌هایی که در تاریخ مشخص شده به این مقصد می‌روند را ببینید.

اگر به دنبال بلیط چارتر قشم هستید جای درستی قرار دارید چرا که در سایت فلای تودی همیشه پرواز‌ها بر اساس ارزانترین قیمت‌ها به شما نمایش داده می‎‌شود؛ بنابراین پروازی که در بالای لیست می‌بینید همیشه ارزانترین خواهد بود. علاوه بر اینها، اگر تمایل دارید با ایرلاین خاصی سفر کنید نیز می‌توانید ایرلاین مورد نظرتان را مشخص کنید تا فقط پرواز‌های آن ایرلاین به شما نمایش داده شود.

مشاهده تقویم قیمتی و بازه قیمتی نیز از جمله مواردی هستند که می‌توانند شما را در یافتن بهترین قیمت پرواز‌های قشم کمک کنند.

همه چیز به همین سادگی است و شما فقط با چند دقیقه زمان گذاشتن و بررسی کردن پرواز‌ها می‌توانید سفرتان به قشم را آغاز کنید.

چطور در قشم هتل رزرو کنیم

در برنامه سفرتان به قشم پس از خرید بلیط باید نسبت به رزرو هتل اقدام کنید. در نظر داشته باشید قرار نیست در قشم به دنبال هتل‌های لوکس بگردید بلکه هتل‌های این جزیره از اقامتگاه‌های بومگردی گرفته تا هتل‌های چهار ستاره خدمات متوسطی را به شما ارائه می‌دهند و اغلب آن‌ها همراه با صبحانه هستند. اما نگرانی بابت کیفیت و تمیزی این هتل‌ها نداشته باشید و بدون دغدغه نسبت به رزرو هتل قشم اقدام کنید.

رزرو هتل نیز به سادگی خرید بلیط هواپیما انجام می‌شود. فقط کافیست تاریخ سفرتان را تعیین کنید تا مدت زمان اقامتتان در قشم مشخص شود. سپس لیستی از هتل‌های قشم به شما نمایش داده می‌شود که ارزانترین آن‌ها در بالای لیست قرار دارد. احتمالا ارزان‌ترین هتل این لیست هتلی یک ستاره باشد. اگر تعداد ستاره هتل برایتان مطرح است، در فیلتر‌هایی که در اختیارتان قرارداده می‌شود تعداد ستاره هتل را مشخص کنید تا فقط هتل‌هایی که با این کیفیت و تعداد ستاره خدماترسانی می‌کنند را ببینید.

سفر ارزان و راحت به قشم همراه با فلای تودی

رزرو هتل قشم فقط با چند کلیک و به سادگی انجام می‌گیرد و شما می‌توانید همین الان برنامه سفرتان به قشم را بریزید و نسبت به خرید بلیط و رزرو هتل در قشم اقدام کنید.

اما نکته دیگری که می‌تواند شما را در رزرو هتل قشم کمک کند این است که کدام لوکیشن برای رزرو هتل بهتر است. هرچند هتل‌های قشم خیلی پراکنده نیستند و اغلب در نقاط اصلی و مرکز شهر قرار گرفته‌اند، اما مروری کوتاه به این مناطق خواهیم داشت.

رزرو هتل قشم در درگهان – احتمالا هنگام جستجو درباره جزیره قشم نام درگهان را شنیده باشید. درگهان یکی از مناطق معروف و غربی جزیره قشم است که هتل‌های متعددی در آن قرار گرفته و با توجه به نزدیک بودن به مراکز خرید، بسیاری از مسافران این منطقه را برای اقامت انتخاب می‌کنند. درگهان فاصله چندانی با مرکز شهر قشم ندارد و با تاکسی یا اجاره خودرو می‌توانید بدون دردسر طی ۴۰ دقیقه به مرکز شهر بروید.

رزرو هتل قشم در بلوار آزادگان- خیابان ولیعصر و بلوار آزادگان را مناطق اصلی شهر قشم می‌دانند و بسیاری از هتل‌های قشم نیز در این منطقه قرار گرفته‌اند. دسترسی به مراکز خرید شهر قشم، رستوران‌ها و ساحل از هتل‌های این مناطق راحت‌تر است و به طور کلی می‌توان آن را مرکز شهر دانست.

رزرو هتل ساحلی قشم- جالب است که بدانید در قشم نیز می‌توانید هتل ساحلی بیابید. هرچند هتل‌های ساحلی قشم از مرکز شهر و بلوار آزادگان دور هستند و در نزدیکی دریا واقع شده‌اند. اگر بیشتر وقتتان را در هتل می‌گذرانید و بازدید از نقاط دیدنی قشم را با کرایه ماشین یا تور انجام خواهید داد، رزرو هتل قشم در نزدیکی ساحل می‌تواند تجربه متفاوتی برایتان باشد.

در قشم از چه جا‌هایی دیدن کنیم؟

برنامه بازدید از جاذبه‌های دیدنی قشم بستگی به تعداد روزی که در این جزیره قرار دارید خواهد داشت چرا که این جزیره بی نظیر جاذبه‌های متعددی دارد که با توجه به دور بودن برخی از این جاذبه‌ها از مرکز شهر باید برنامه دقیق تری برای دیدن آن‌ها بریزید. البته نیازی نیست نگرانی بابت اینکه چطور به این جاذبه‌ها برسید داشته باشید چرا که در اغلب هتل‌های قشم تور‌هایی برای بازدید از این نقاط دیدنی برگزار می‌شود و شما می‎‌توانید از رسپشن هتلی که رزرو کرده‌اید بخواهید تا شما را هدایت کند.

سفر ارزان و راحت به قشم همراه با فلای تودی

بازدید از دره ستارگان را از دست ندهید- یکی از شگفتی‌های قشم، دره ستارگان است که یک پدیده خارق العاده زمین شناسی محسوب می‌شود. بازدید از دره ستارگان از باید‌های سفر به قشم است چرا که آن را یکی از عجایب هفت گانه قشم می‌دانند که طی دو میلیون سال شکل گرفته است.

به چاهکوه بروید- یکی دیگر از پدیده‌های زمین شناسی که می‌توانید در قشم ببینید تنگه چاهکوه است که با فاصله نسبتا بیشتری از مرکز شهر قرار گرفته و بهتر است بازدید از آن را همراه با تور انجام دهید تا بتوانید اطلاعات کامل‌تری از این جاذبه حیرت انگیز کسب کنید.

جنگل‌های حرا را فراموش نکنید- طبیعت قشم تحت هر شرایطی شما را متحیر می‌کند. از این شگفتی‌های بی‌نظیر می‌توان جنگل‌های حرا را نام برد که در دل آب‌های شور خلیج فارس قرار گرفته‌اند.

سفر به قشم از این آسان‌تر نمی‌شود

امروزه سفر کردن راحت‌تر از قبل شده است و شما از هر نقطه ایران به راحتی می‌توانید بلیط قشم را به صورت آنلاین از سایت flytoday.ir تهیه کنید و برای رزرو هتل قشم نیز از طریق همین سایت اقدام کنید. علاوه بر اینها، نیازی نیست نگران هزینه سفرتان باشید چرا که فلای تودی همیشه ارزانترین قیمت‌ها را به شما نمایش داده و اطلاعات کاملی درباره سفر در اختیارتان قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر